עמוד הבית » ורד גליקסמן מפרשת חלומות דרך הקבלה

ורד גליקסמן מפרשת חלומות דרך הקבלה

צילום בועז גליקסמן
חלמתם פעם שאתם עפים באויר וחייבים לדעת מה זה אומר? לחלומות שלנו יש פרושים, הסברים לדרך שבה אנו הולכים, ורג גליקסמן תעזור בדרך, בעזרת הקבלה.

תאריך לידה 12.07.71

חלמתי על אבי שנשכב על הכביש. אחותי הקטנה באה להגן עליו. ואני רואה איך המשאית עוברת מעליהם. ולאחר מכן הבנתי שאבא שלי נפצע קשה. ואחר כך אני חולמת לעצמי שאיך זה שאבא בחיים.

פרוש החלום : 

חלום טוב חלום שלום

היי ,

החלום מרמז על כך, שאת התחלת ללכת לכיוון מסויים ועכשיו את מרגישה מעט מבולבלת בנוגע למטרה שרצית להגיע אליה. למרות שהתחלת ללכת בדרך שיש בה אמונה גדולה יותר ושונה יותר מכפי שידעת בעברך, כנראה עולות בך ספקות כלפי הדרך שאת בחרת ללכת בה, ספקות שמקורן במקום עלין גדלת. יש רצון בתת המודע לאחות קרעים מהעבר ולחבר את העבר והווה יחדיו ולהתעלות מעל לפחדים הדאגות  והספקןת שלעיתים משתקים , וכל רצונך הוא שהחלקים האלה יעלמו מחייך. החלום בא להזכיר לך שאף פעם לא מאוחר לבחור ולהתחיל מחדש, ולהזכיר לך שהעבר הוא עבר ,ושיש בכוחך להתגבר באמונתך על הכל. שהדרך חשובה יותר מהתוצאה.

המסר של החלום הוא שאת נמצאת בתהליך משמעותי בתוך חייך. תאמיני בעצמך. תעצימי את ראיית הטוב והמלא שקיימת בך. תקשיבי לקול הפנימי שמראה לך ואומר לך מה הדרך הנכונה הטובה והמוארת עבורך.את מקבלת הרבה עזרה מהמדריכים המלווים שלך ומשורש נשמתך.

שהכל מתהפך לברכה מרגע לרגע.

שלך ורד.

 תאריך לידה: 02.03.1977

חלמתי כמה דברים ממה שאני זוכרת :שהייתי עם איזה גבר נורא נעים והתחבקנו בחלום היינו באיזו דירה ופתאום נכנסו לחדר שינה חתולים בכל מיני צבעים שהתחכחו בי,משם עברנו דירה לאיזור כפרי לגור שממש ראיתי מעין אגם כזה מחוץ לבית והבית היה מעץ ,בתוך הבית היה נחש שברחתי ממנו כי נבהלתי ואז קיבלתי שיחת טלפון מחברה חייכנית שקוראים לה חגית ,שהרבה זמן לא דיברתי איתה ואני מספרת לה שאני עברתי לגור בארצות הברית 

השיחה הייתה בעצם שאנחנו מדברות ואני אומרת לה שאני שם ולא יודעת אם חוזרת זאת אומרת שעברתי לגור עם הגבר הזה שם הוא היה שחרחר כזה גברי וזכרתי שהוא היה גם מאוד עוטף ומזל שור, היה לי ילקוט על הגב כמו שיוצאים לטיולים .

זה מה שאני בערך זוכרת מהחלום אבל בעיקר זוכרת שהייתי מאוד מאושררת בחלום

פרוש החלום : 

חלום טוב חלום שלום.

היי,

החלום מייצג תהליך שקורה בחייך שיש בו משהו שאת רוצה/יודעת שאת רוצה לשנות.נראה שיש משהו או מישהו בחייך שאת חושבת /חשבת עליו משהו מסויים ואת עלולה לגלות שטעית לגביו.

נראה שהגעת למקום שאת מודעת לכך שעליך להיות זהירה ולבחון טוב את צעדיך ואת המקום בו את נמצאת.

החלום מצביע על רצון להגיע למקום רגוע בחייך למקום בטוח בלי הרבה תהפוכות ובלי להתאכזב בקלות מדברים שלא הולכים כפי שציפית שילכו.

עוד מרמז החלום שמגיעה תקופה של הצלחה בחיים גם מבחינת פרנסה רומנטיקה ובכלל שינוי לטובה, .ישנה ציפייה למשהו טוב שיתרחש בזמן הקרוב, יש רצון להכיר אנשים חדשים ולהרחיב את מעגל החברים .

המסר של החלום הוא שהאושר והשפע יגיעו והיכנסו אל עולמך ברגע שתגיעי להכרה שאת אדון לעצמך שהאושר שלך לא תלוי באף אחד רק בך. תקשיבי לאינטואיציה שלך היא תמיד תגיד לך את האמת שתביא לך אושר ותעזור לך להגשים את החלומות.

בהצלחה בדרך,

שלך ורד גליקסמן 

 

תגובות 3

הוספת תגובה

  • אמא שלי חלמה על מישהו שנכנס לביתה ומניח ספר שחור בפינת האוכל ואומר לה יהיה רע והולך היא לא ראתה את פניו ובמקביל היא שומעת את ההליכות של אבי

  • חלום טוב חלום שלום..
    לא זוכרת את החלום במלואו
    אבל מה שבהחלט זכור לי הוא ששמתי על פניי מים של הצדיק הבאבאסאלי ותוך כדי שאני מרטיבה את פניי איתם אני מתחילה לברך לפרנסה, לבריאות, לשפע וכו.
    אשמח לפירוש בבקשה תודה

  • חלמתי על רב שלנו שנפטר לפני כמה חודשים חלמתי שאני צועקת ובוכה כי אני רוצה להרגיש טוב ( אני סובלת פשוט מחרדות ביום יום ) והרב נתן לי משפט לא מובן הוא אמר לי אם ״ברגע שיהיה חבר אז קבור " שאלתי את אמא שלי וקבור בעירקאית זה קבר ..
    אני ממש מפחדת אבל אני באמת לא הבנתי את המשפט זה משפט ממש לא מובן וחשוב לציין שקמתי באותו רגע שחלמתי את החלום