עמוד הבית » מה הם חוטי מאש – הרשת

מה הם חוטי מאש – הרשת

ד"ר מוניקה אלמן צילום: סם יצחקוב
חוטי רשת הם חידוש עולמי אשר מוחדרים ביחד עם חומצה היאלורונית כדי לשפר את חידוש הקולגן והאלסטיות של העור .

החומצות ההיאלרוניות אשר מצויות בשימוש מזה כמעט 3 עשורים בעצם שינו את עולם האסתטיקה, גם החוטים המורכבים מחומר שנקרא פולידאוקסנון והוא החומר ממנו מייצרים את החוטים בהם משתמשים בניתוחי לב, מסתמי הלב, כירורגית ילדים ותפירה בניתוחים פנימיים מזה כמעט 3 עשורים.

המקור של החוטים החדשים הוא קוריאה, בעשור האחרון הבינו שניתן להשתמש בחוטים אלו גם לטיפולים אסתטיים, למשל כשבונים בית יש צורך בפיגום ובמלט, הפיגום הם החוטים המשמשים כעוגנים לתת עור כלומר, מאחר והעור בנוי בשכבות החוטים מאפשרים לבנות תמיכה עמוקה של העור הם עוברים פירוק ביולוגי ומייצרים קולגן יותר צעיר ואיכותי .

"המלט" הם החומצה ההיאלורונית והקלציום המשפרים את הגמישות והמוארות וכך נעור הופך להיות יותר בריא ויותר עשיר בחומרים מסוג קולגן אלסטין  וגירוי ליצירת חלבונים מיוחדים הבונים את התשתית של העור .

צילום: pexels

השילוב של החוטים והחומצה ההיאלורונית מאפשרים ביחד ליצור התחדשות של העור והצערתו.השימוש בחוטים יוצר אפקט הרמה  אמיתי , בניית רשת תת עורית, ושיפור מרקם העור ומוצקותו.השילוב שלהם אינו חדש  ואנחנו משתמשים בשילוב של שניהם להצערת העור .

פריצת הדרך היא להכניס חוט רשת ובתוכו את החומצה ההיאלרונית .החוטים כמו גם החומצות ההיאלורוניות נבדלים בגודל, עובי, סמיכות ואורך. בעיקרון הם כמו בגדים  מXS -XL. זמן הישארות של השילוב הוא כשנה, כשיש לקחת בחשבון שהזמן הוא נגזרת של גיל, מבנה פנים, גנטיקה, אורח חיים, מצב שיניים, נזקי קרינה שמש וגיל, מימיקה ,כוח כבידה- כל אלו משפיעים על הישארות של החומרים ברקמה ובמקביל גם פירוק ביולוגי אינדיבידואלי .

הקהל הוא נשים וגברים מגיל 35-ומעלה היתרון בשילוב ביחד מאפשר לתת פתרון לאזורים שיש בהם הרבה תנועה של הפנים, אובדן נפח, רפיון של העור. חשוב לערוך התאמה אישית של הטיפול לכל מטופל, כולל הסבר, תיאום ציפיות, כמות החוטים הנדרשת ויש מקרים שלא יתאימו כמו בכל טיפול אסתטי

מאת: ד"ר מוניקה אלמן מומחית לרפואת עור אסתטית.

הוספת תגובה

הוספת תגובה