הסדרה החדשה מציעה 20 מוצרי צריכה נפוצים במחירים חסרי תקדים, הנמוכים בשיעור של 20% עד 50% מהמחירים הקיימים. החידוש המרכזי: המחיר יוטבע ישירות על גבי האריזות, מה שהופך אותו למחויבות ארוכת טווח של הרשת כלפי הצרכנים. מוצרי "Basic" יכללו מגוון קטגוריות: מזון, טואלטיקה, מוצרים יבשים ומוצרי תחזוקת בית. בין המוצרים: בייגלה, קרקרים, דגני בוקר, פסטה, שימורים, שמפו, מרכך כביסה ועוד. הסדרה תורחב בהמשך עד 50 מוצרים. הרשת בחרה בפורמט White Label ללא מיתוג, במטרה להוזיל עלויות ולספק מענה ישיר לצרכן. המוצרים יisוצרו אצל היצרנים המובילים תוך שמירה על איכות וטעם מוכרים. "הגזירות הכלכליות של 2025 צפויות להכביד על האזרח הישראלי," אומרים במחסני השוק. "מהלך זה נועד להעניק אלטרנטיבה צרכנית במחיר שווה לכל נפש, ללא אותיות קטנות או מגבלות זמן."

>>>רויטל כהן : סיפורה המדהים …
בהנהלת הרשת מציינים "כל הנתונים מראים שאחד הדברים שמכבידים על האזרח הישראלי הוא יוקר המחיה. הגזירות הכלכליות ועליות המיסים שמביאה בפתחה שנת 2025 צפויות גם הן להכביד, כך שבחרנו לפעול באופן מהיר כדי להביא לשינוי בהשקה זו עם בשורת מחירים אחידים וקבועים לכל אורך השנה, כך שהצרכן נהנה מהמחירים ללא תלות במבצעים נקודתיים".
המסר הברור: צרכנות אחראית וזולה יותר, כשההכרעה הסופית נתונה בידי הצרכן עצמו.
הוספת תגובה