עמוד הבית » מה דיסני תרמה לילדים מאושפזים?

מה דיסני תרמה לילדים מאושפזים?

חלוקת מסכות תרומת דיסני בבית חולים דנה דואק. צילום רפי דלויה
המגיפה העולמית ממשיכה לייצר קשיים רבים עבור קהילות בכל רחבי העולם, וגם בישראל. בין הפגיעים במיוחד ילדים, המאושפזים בבתי חולים וחווים ביתר שאת, ריחוק חברתי ובידוד.

ביולי 2020, חברת וולט דיסני השיקה כיסויי בד רב-פעמיים לפנים (כיסויים שאינם  רפואיים), המיועדים לילדים, עם הדמויות האהובות של דיסני, פיקסאר, מארוול ומלחמת הכוכבים, על מנת  להקל, ולו במעט, על הקשיים שילדים חווים בתקופה מאתגרת זו.

החברה  הכריזה על קמפיין תרומה, שבמסגרתו ייתרמו  100,000 כיסויי פנים מבד לילדים  הנמצאים בסיכון ומשפחותיהם  בכל רחבי אירופה.  הפעילות נעשית באמצעות ארגוני צדקה  ומוסדות המעניקים תמיכה והשראה לילדים המתמודדים עם טראומה ובידוד.

בישראל, כחלק מפעילות התרומה לקהילה, החברה בחרה בבית החולים לילדים דנה-דואק ותעניק 5,000 כיסויי בד לפנים (לא-רפואיים), רב-פעמיים ומעוצבים בדמויות האהובות של דיסני, לתמיכה בילדים ומשפחותיהם.

מנכ"ל חברת וולט דיסני לישראל ויוון,  מר ווסיליס איליופולוס, מסר כי: "בפעילות זו הבנו עד כמה חשוב לשבור את הבדידות שילדים מאושפזים חווים. מטרת היוזמה היא לסייע לחבר בין הילדים בבידוד לבין דמויות  דיסני, כדי לאפשר להם  לבנות חוסן רגשי בזמן שהם הכי זקוקים לו. יחד עם בית החולים לילדים דנה-דואק, אנו מקווים שכיסויי הפנים הצבעוניים יסייעו להעניק תמיכה ונחמה לילדים ומשפחותיהם בתקופה מאתגרת זו."

פרופסור דרור מנדל, מנכ"ל בית החולים דנה- דואק: “וולט דיסני אמר "כל אחד בעולם היה פעם ילד" בשם כל ילדי דנה, אני מודה לדיסני על תרומתם המרגשת לקראת פורים.