עמוד הבית » מולטי ויטמין, אמורפיקל כשר לפסח, חמאה לפסח, סדרת 'יו-לקטין', כיף MEN 3 ב-1,מתנות של דיסני

מולטי ויטמין, אמורפיקל כשר לפסח, חמאה לפסח, סדרת 'יו-לקטין', כיף MEN 3 ב-1,מתנות של דיסני

מולטי ויטמין לנשים מבית אלטמן, צילום: אלטמן בריאות

תוסף מולטי ויטמין לנשים

מולטי ויטמין הינו תוסף המכיל מספר ויטמינים ומינרלים ומיועד להשלמה תזונתית רחבה, שכן קצב החיים המהיר שלנו לא תמיד מאפשר לנו לאכול כמו שהיינו רוצות וצריכות ומקשה על עמידה בהמלצות לצריכת ויטמינים ומינרלים.התוסף פעם ביום מומלץ לשימוש להשלמה תזונתית רחבה שתסייע להגיע לקצובה היומית המומלצת למין וגיל. במולטי ויטמין לנשים יש רמות גבוהות יותר של ברזל, תוספת סידן, חומצה פולית, מגנזיום ורכיבים נוספים שחשובים לבריאות האישה.

המוצר מתאים לנשים שנמנעות מקבוצות מזון מסוימות (בין אם משיקולי טעם, אידיאולוגיה, מצב רפואי או כל סיבה אחרת) וכן כאלו הנמצאות בעיצומו של תהליך לירידה במשקל. נטילת מולטי ויטמין פעם ביום, לא נועדה להחליף צלחת מאוזנת אך יכולה לסייע להגיע להמלצות לצריכת ויטמינים ומינרלים.

נסיינית המערכת: תוסף חשוב מאוד לגוף ובפרט שישנן נשים שאינן מקפידות על ארוחות מאוזנות, המולטי מספק פתרון לגוף בברזל, סידן וחומצה פולית שעם גיל המעבר החוסרים של הויטמינים מתפוגגים בגוף באופן טבעי.

מסדרת אמורפיקיור כשרים לפסח

חברת אמורפיקל, יצרנית סדרת מוצרי אמורפיקיור, מעדכנת כי כל מוצריה כשרים לפסח ובטוחים לשימוש במהלך כל ימי החג.החברה היחידה בעולם שהצליחה לפתח טכנולוגיה פורצת דרך בכל הקשור בדלקות. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מחקה את הפעולה הטבעית של הגוף ומאפשרת הגעה של מינרלים אמורפיים משולבי קרבונט לסביבה התאית בגוף האדם. סדרת מוצרים כשרים לפסח פרווה בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה, מאושר מטעם בד"ץ של העדה החרדית ירושלים:

דנסיטי – קפליות לטיפול בבעיות עצם ואוסטאופורוזיס.

גסטרילקס – קפליות לטיפול במחלות מעי דלקתיות.

pH דיירקט – תכשיר לטיפול כאבים כרוניים, דלקות כרוניות, דלקות מפרקים וכאבי ברכיים.

pH ספורט – תכשיר למניעה ולטיפול בפציעות ספורט, לעוסקים בפעילות גופנית חובבים ומקצועיים.

דנסיטי קידס – סידן קרבונט אמורפי בטעם תפוז, לילדים בגילאי 4-18 . כשר לפסח פרווה בהשגחת הרבנות האזורית ערבה תיכונה.

מוצרי אמורפיקיור כשלפ צילום: יחצ

נסיינית המערכת: להרבה אנשים חשוב לצורך בפסח מוצרים הכשרים לפסח, חברת אמופיקיור דאגה ללקוחותיה ומספקת כיום מוצרים כשרים.

חמאה רכה לפסח 

 יורו מחלבות אירופה ממשיכה לחדש על מדפי מוצרי החלב ולהביא מוצרים חדשים ואיכותיים במחירים שווים לכל כיס. מרבית ממרחי החמאה המצויים בשוק מכילים בין 15%-25% שמן לפתית (שומן צמחי).יורו מחלבות אירופה משיקה לחג הפסח, ממרחי חמאה רכה למריחה, עשויים 100% חמאה וללא שומן צמחי. כשרים לפסח.

ממרחי החמאה, המגיעים יישר מבלגיה, יוצעו ב-2 טעמים: בתוספת מלח וללא תוספת מלח, והם ללא תוספת שמן צמחי או שמן לפתית.הממרחים כוללים חמאה רכה, המתאימה למריחה על מצות מבלי צורך בהפשרה מקדימה.

חמאה רכה למריחה כשרה לפסח 15.90 שח. צילום: סטודיו SAY

מחיר : לפי אפליקציית השוואת מחירים ש"ח CHP: 15.90 במשקל : 200 גרם ,להשיג ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: כל שנה האני רוכשת חמאה עליי להוציא אותה מחוץ למקרר לחצי שעה על מנת שתהיה בטמפ' החדר כך שאוכל למרוח על המצה מבלי שתשבר לי, הפעם ע החמאה הרכה יפתור לי את הסוגיה.גם רכה וטעמה נפלא ולא לשכוח כשרה.

קרם ידיים טיפולי מסדרת 'יו-לקטין' של ד"ר פישר

כדי לטפל ולמנוע סדקים בעור וסימני גירוי כתוצאה מחשיפה ממושכת למים וחומרי ניקוי בפרט לניקיונות בפסח, קרם הידיים מסדרת יו-לקטין של ד"ר פישר הינו קרם טיפולי פורטה 10% המיועד לעור יבש במיוחד, פגום, מעובה, סדוק ומחוספס. התכשיר הייעודי עבר בהצלחה בדיקות לחות ל-48 שעות במעבדת מחקר מובילה באירופה ובדיקת סנסיטיב המעידה על התאמתו לעור רגיש.

הקרם מכיל 2.5% חומצה לקטית (Lactic Acid) ו-10% אוראה (Urea): מעשירים ומסייעים באיזון מחדש של רמת הלחות בעור יבש. AQUAXYL  רכיב חדשני המסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות, לשמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור לאורך זמן. שמן שקדים – מעניק לעור לחות, רכות, הזנה אינטנסיבית ומסייע בהחייאת העור וחמאת שיאה ופרו ויטמין B5- מסייעים בהענקת לחות וריכוך העור.

יו-לקטין קרם ידיים פורטה צילום: יעל האן

ניתן למצוא בחנויות המובחרות וובתי טבע.

כיף MEN 3 ב-1

"כיף", משיקה  סבוני רחצה לגבר, כיף MEN 3 ב-1 לגבר – שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים. קטגורית סבוני הרחצה לגבר נמצאת בגידול מתמיד  בישראל, שרק בשנת 2022 צמחה ב-6%.כיף MEN 3 ב 1 לגבר עם פורמולה ייחודית, המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי בניחוחות מרעננים ועוצמתיים של ניחוח  אלוורה וקפאין.

פורמולה ייחודית המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי , מועשרת בתמצית אלוורה המעניקה תחושה נעימה ומרגיעה, בניחוח מרענן המלווה לאורך זמן.

כיף MEN, שלוש ב-1, ניחוח קפאין וניחוח אלוורה,צילום: טל אזולאי

מחיר לצרכן: 12.90 ₪, לתכולת: 700  מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

נסיין המערכת: העברתי את המוצר לבן זוגי לדבריו " הריח מהפנט, מוצר מעולה שיש בו את כל מה שאני צריך למקלחת ולא להתעסק בכל כך הרבה בקבוקים פתרון יעיל וטוב. אהבתי".

צעצועי מטאל

חברת מאטל, הגדולה בעולם (ברבי, "אמריקן גירל", "פישר פרייס", "הוט ווילס") משיקה מגוון בובות וצעצועים חדשים לרגל חג הפסח. בין הקולקציות החדשות נוכל למצוא בובות חדשות של נסיכות ונסיכים מסרטי דיסני, אנה ואלזה מהסרט 'פרוזן' וכן צעצועים חדשים ומיוחדים מבית הוט ווילס ופישר פרייס. בקולקציות החדשות, ישנה הקפדה על הפרטים, ביצוע וחשיבה עדכנית.

סדרת נסיכות דיסני:

קו המוצרים של נסיכות דיסני, בובות קולור ריביל: קולקציית בובות חדשה ומרגשת, בדמויות נסיכות דיסני האייקוניות: כשהבובה מגיעה  במגע עם מים מופעל מנגנון הקולור ריביל וצבעה הסודי של הבובה מתעורר לחיים. לכל נסיכה 5 הפתעות נוספות במארז, כולל חבר או חיית מחמד, חצאית לנסיכה וטבעת לילדה. הבובות זמינות בדמויותיהן של נסיכות דיסני האהובות: בל, טיאנה, אריאל בת הים, יסמין, סינדרלה ורפונזל.

בנוסף, לחובבות הסרט 'פרוזן', קולקציה מיוחדת של האחיות אנה ואלזה, כשצבען הסודי מתגלה רק במגע עם מים, כשהמים עצמם הופכים לפתיתי שלג קסומים! הבובות מלוות ב- 5 הפתעות נוספות כולל בובה של אולף איש השלג או ברוני לטאת האש, גלימה לנסיכה וטבעת לילדה. קופסת הבובה מעוצבת בצורת כתר שניתן לענוד ומשמשת כמיכל מים להפעלת מנגנון הקולור ריביל ולאחסון הבובה והאביזרים. בין הדגמים: אנה, אלזה מלכת הקרח, אנה / אלזה בלבוש מסע.  מחיר מומלץ לצרכן 99.90 ₪

כמו כן, חובבות הנסיכה אריאל, יוכלו למצוא  בובה חדשה המחליפה צבעים: פס השיער והעיצובים שעל הזנב של אריאל מחליפים צבעים במגע עם מים חמים. מארז הבובה כולל גם כתר נסיכות, ספוג בצורת המזלג-מברשת שיער של אריאל. מחיר מומלץ לצרכן 119.90 ₪

בנוסף, מושקת בובת רפונזל עם שיער קסום, המחליף צבעים במגע עם מים חמים. הנסיכה מגיעה עם בובה של פסקל, זיקית המחמד שלה. מחיר מומלץ לצרכן 179.90 ₪

ברבי

סדרת הדגל של המותג ברבי "ברבי קולור ריביל" מתחדשת עם בובות בעלות ניחוח מתקתק של פירות. הקולקצייה החדשה כוללת גם בובת צ'ייס נדירה, המגיעה עם תיק בעיצוב אננס ותוספות שיער כל הבובות מגיעות עם 7 אביזרים: בגדים עם הדפסי פירות, משקפי שמש,  שרשרת,  זוג נעליים,  איפור משנה צבע במים קרים/חמים. מחיר מומלץ לצרכן 199.90 ₪

הוט ווילס

מותג "Hot Wheels" הנמכר ביותר בארה"ב לילדים.בין המוצרים ניתן למצוא מארז מסלולים להרכבה עם קופסת אחסון: מסלולים להרכבה במגוון נושאים מדליקים המגיעים בתוך קופסאות אחסון מודולריות שניתן לערום לטובת חסכון במקום. ניתן לחבר את המסלולים לדגמים אחרים מבית הוט ווילס (נמכרים בנפרד) כל מארז מגיע עם רכב הוט ווילס אחד. מחיר מומלץ לצרכן 169.90 ₪

כמו כן, מושקים שני משחקים חדשים:

תחנת מכבי האש של הוט ווילס מגדל מסלולים: מוצר חדשני שמאפשר לבחור בין שתי צורות משחק שני מסלולים אחד ליד השני לתחרות עם חברים או מסלול ספירלה הנערם לגובה. המגדל כולל מעלית עם מקום ל-2 מכוניות. ניתן לחבר את המגדל למוצרים אחרים מסדרת הוט ווילס סיטי (הנמכרים בנפרד). המשחק כולל רכב הוט ווילס אחד. מחיר מומלץ לצרכן 279.90 ₪

הוט ווילס מארז טי-רקס טורף מכוניות: משגר רכבי הוט ווילס בצורת טי-רקס טורף המתקפל לטובת נוחות האחסון. הדינוזאור מתחבר לדגמים נוספים מסדרת עיר הוט ווילס )נמכרים בנפרד). המארז כולל רכב הוט ווילס אחד. מחיר מומלץ לצרכן 199.90 ₪

פישר פרייס

חברת "מאטל" משיקה שני מוצרים חדשים וייחודיים בשפה העברית לתינוקות מבית "פישר פרייס":

קסילופון ענק דובר עברית: בעל 8 מקשים צבעוניים הנדלקים ומשמיעים קולות. כולל מעל ל-60 שירים, צלילים ומשפטים, כולל אלף-בית, מספרים וצורות. הקסילופון בעל ידית נשיאה המתקפלת פנימה על מנת לאפשר משחק גם כשהיא מקופלת ואחסון נוח של המוצר. מחיר מומלץ לצרכן 239.90 ₪

צעצוע משיכה דינו הדינוזאור דובר עברית: בובת דינוזאור המכילה ביצי משחק, הקופצות בעת המשיכה. בלחיצה על הכפתורים שעל הדינוזאור תישמע מוזיקה, אלף-בית, מספרים ועוד.  הצעצוע בעל שלושה שלבי משחק ולמידה: לימוד אותיות, מספרים, צבעים ועוד, משמיע מוזיקה המעודדת את התינוק למשוך את הצעצוע ולהקפיץ את הביצים שבתוכו, ולבסוף הדינוזאור מעודד את התינוק לשיר איתו ולקפץ. מחיר מומלץ לצרכן 229.90 ₪

סדרת ברבי קולור רביל בניחוח פירות צילום: לצילום יחצ

את הצעצועים והבובות ניתן לרכוש בחנויות ורשתות צעצועים בפריסה ארצית.