עמוד הבית » מראה זוהר מגיע עם קולגן טרומרין כהזנה

מראה זוהר מגיע עם קולגן טרומרין כהזנה

צילום: יחצ
חברת נייצ'רספרו פיתחה את המוצר "פרפקט ביוטי" מדובר על סדרה עם חומרים פעילים המשפיעים על נראת העור וזאת באמצעות הזנה נכונה.

במקום למרוח תכשירים שונים ומגוונים על העור, ישנה אפשרות לספק לגוף מבפנים בצורה של תוסף תזונה. את הסדרה מוביל קולגן טרומרין המגיע ישירות מיפן ומיוצר עיי חברת  ניפי אינק. היפנית, הקיימת מעל 100 שנים. ניפי הנה החברה הראשונה בעולם שפיתחה את פטנט הקולגן. בעלת מחקרים קליניים משמעותיים המראים על יעילות ובטיחות של אבקת הקולגן שהיא מייצרת- היחידה בישראל תוצרת יפן.

קולגן טרומרין של חברת ניפי פותח בתהליך הידרוליזה, תהליך המאפשר יצירת אבקה מסיסה במים לנוזל שקוף ללא טעם וריח. לקולגן טרומרין יכולת סיוע מוכחת למראה העור, צמצום קמטוטים והענקת מראה עור צעיר ומלא ברק. היפנים משתמשים בתהליך הייצור במים טהורים שמקורם במעיינות בהר פוג׳י ביפן, מקום מושבה של חברת ניפי היפנית. קולגן טרומרין מכיל 30 שקיות אישיות של 10 גרם קולגן יפני איכותי. באמצעות ציוד לייזר חדשני ובדיקות קליניות יש שיפור משמעותי תוך 8 שבועות מתחילת השימוש.

סדרת ׳פרפקט ביוטי׳ מספקת חלופה טבעית לתכשירים קוסמטיים בצורת מבחר תוספי תזונה כדי לסייע בנראות חיונית של העור, הלחות, הגמישות, חוזק השיער, הציפורניים וצמצום הקמטוטים. תוספי "פרפקט ביוטי" מיועדים גם לאלו הבוחרים להמשיך ולבקר את רופא האסתטיקה שלהם, להאדיר את תוצאות הטיפולים שהפכו פופולריים בשנים האחרונות. בעזרת השימוש בתוספים אלו, ניתן להבליט ולהאריך את תוצאות הטיפולים.

כשהשוק רווי בתכשירים שלאו דווקא מותאמים לכל אחת ואחד, המוצרים של "פרפקט ביוטי" מגוונים כך שלכל אחד או אחת יש את התוסף המתאים לו או לה ביותר. כיום ניתן להנות ממראה צעיר ורענן עם תזונה של רכיבים ייחודיים שנחקרו ונמצאו יעילים בשיפור המראה.סדרת "פרפקט ביוטי" כוללת 7 תוספי תזונה, אשר מטרתן לתת לך להיראות ולהרגיש במיטבך.

לפרטים נוספים: טלפון: 1-800-07-11-33

אתר: https://www.naturespro.co.il/

נסיינית המערכת: קיבלתי את המוצר והשתמשתי בו 7 ימים, שפכתי את התכולה לתוך כוס תה שאני שותה בבוקר, אין למוצר טעם וריח כך שכולן יכולות להשתמש  בו ובפרט לנשים שלא יכולות או לא מעוניינות להזריק בפנים חומצות., התרכובת מתמוססת מהר במים החמים. אוכל לומר שהעור נראה מעט יותר מבריק ומעט גמיש. יש לציין שאני רק בתחילת התהליך ורצוי לשמור על רצף אחיד של לקיחת המוצר.