עמוד הבית » מועמדים/ות לתחרות פרסי האקדמיה הישראלית

מועמדים/ות לתחרות פרסי האקדמיה הישראלית

צילום יחצ
משדר חלוקת הפרסים לזוכים בקטגוריות השונות ישודר בכאן 11 ביום ראשון 11.4 מיד לאחר החדשות. בשעה 21:00. את המשדר ינחה השחקן והקומיקאי יניב ביטון, והוא ישודר מאולם התיאטרון בסינימה סיטי, גלילות.

זו השנה השלישית בה האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה משתפת פעולה עם כאן 11 בשידור  חלוקת הפרסים. השנה צפוי משדר חגיגי מרגש ומבדר שיחגוג עשייה טלוויזיונית מרתקת ועשירה, במיוחד בשנה מאתגרת זו. שלמרות הקשיים הניבה שנה טלוויזיונית איכותית..

לקראת התחרות השנה ערכה הנהלת האקדמיה כמה שינויים: השינוי הבולט והחשוב הוא הפרדה של עולם התוכן העשיר והמגוון של הילדים והנוער. עולם יצירה פורח זה יזכה לתחרות נפרדת ואירוע משלו שיתקיים בקיץ וכך עולם גדול של יצירה לא יבלע בין כל הקטגוריות השונות ויקבל את הכבוד הראוי לו.

שטיסל צילום יחצ

בקטגוריות הראשיות נערכה חלוקה בין דרמה קומית לקומדיית מצבים, בתחום הקטגוריות האישיות נוספו פרסים לשחקני ושחקניות משנה גם בדרמה וגם בקומדיה.

מנאייכ צילום יחצ

כל גופי השידור, כאן 11, קשת 12, רשת 13, הוט ויס העמידו לבחירה את מיטב תוכניות וסדרות הטלוויזיה שלהם. חברי האקדמיה יתבקשו לקיים סבב בחירה נוסף בתחילת אפריל ולבחור את הזוכים והזוכות מבין המועמדים הסופיים. הרשימה כולה מופיעה באתר, לפי הקטגוריות השונות.www.israelfilmacademy.co.il/

שעת נעילה צילום יחצ

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה

יו"ר אסף אמיר

מנכ"לית דנה לרנר

 

www.israelfilmacademy.co.il/

הוספת תגובה

הוספת תגובה