עמוד הבית » מותגי עיצוב מובילים מדנמרק ומאיטליה

מותגי עיצוב מובילים מדנמרק ומאיטליה

דיור אינטריורס בתערוכת רהיטי ישראל צילום רפי דלויה
חברת 'דיור אינטריורס' המתמחה בשיווק מותגי ריהוט מובילים מאירופה מזה למעלה מ- 40 שנה, השיקה בתערוכת ריהוטי ישראל 2020, המתקיימת לאורך כל חג הסוכות במרכז הירידים בתל אביב את הקולקציות החדשות לשנה הקרובה.

במשך ארבעה עשורים שחברת 'דיור אינטריורס' משמשת השראה לעולם העיצוב והריהוט הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל. לאורך השנים הציגה החברה בפני קהל לקוחותיה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

  • HJORT KNUDSEN – העיצוב הסקנדינבי

בתערוכה תוצג הקולקציה החדשה לשנת 2020 של Hjort Knudsen, מותג מערכות הישיבה המעוצבות מדנמרק, מהמובילים בתחומו במדינות סקנדינביה וצפון אירופה שלאחרונה חדר גם לשווקים מובילים במערב אירופה ובארה"ב.

המותג Hjort Knudsen מפתיע גם השנה בפריטי העיצוב המקוריים שלו. נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי ולא מסורבל עם קימורים מרהיבים ואסתטיקה בדגש על עבודת עיצוב אומנותית איכותית.

העיצוב המינימליסטי מקבל השנה זווית נועזת ואופנתית. צבעים שחורגים מהפלטה המונוכרומטית האופיינת לקו הסקנדינבי כמו צהוב זוהר וכתום לצד בדים המשלבים שזירה של חוטי זהב אוריינטליים ורגלי מתכת דקיקות בצבעי ברונזה וזהב מעטרים את הקולקציה ומתכתבים בהומור עם מגמות עיצוב עכשוויות.

לצד אלה בולטיות מערכות הישיבה הגדולות באופן מופרז: פינתיות, בשילוב שז לונג או בשילוב שולחן הגשה המחבר בין שתי קצוות מערכת הישיבה.

יש כאן מענה אמיתי לצרכים ישראליים והתחשבות בדרישות העיצוב של אנשי דיור אינטריורס המבקשים לתת מענה אמיתי להרגלי האירוח של הקהל הישראלי.

הצבעים הבולטים בעולם העיצוב השנה – כמו כחול עמוק וקטיפתי וגוונים שונים של אפור באים לידי ביטוי מרהיב בקולקציה החדשה.

מעצבי הבית של HJORT KNUDSEN אף פעם לא שוכחים את הנוחות והפונקצינאליות ולשם כך הם נעזרים בטכנולוגיות מתקדמות של הקצפה המאפשרות נוחות מקסימלית בישיבה על הספה ובטכנולוגיות שונות המאפשרות ריקליינרים נוחים לצוואר, לראש ולגב וכן הארכה נוחה באזור הרגלים.

כורסאות: לחברה גם מגוון רחב של כורסאות וכסאות המשתלבים בחלל המגורים יחד עם מערכות ישיבה סלוניות. בקולקציה כורסאות בעיצוב דני מסורתי ועד לעיצוב חדשני, כולן מוצעות בבד ובעור.

כורסאות טלוויזיה: לחברה מחלקה שלמה של כורסאות טלוויזיה המשלבות עיצוב דני ברמה הגבוהה ביותר: שילוב של עורות משובחים, בדים וכמובן עץ איכותי המזוהה עם העיצוב הדני בקווים נקיים, פשוטים ובקימורים מרהיבים.

דיור אינטריורס בתערוכת רהיטי ישראל
צילום רפי דלויה

לראשונה תוצג בתערוכה כורסא בת 3 מנועים המותאמת למשקלים של עד 150 ק"ג וכן כורסאות במידות S.M. L  בהתאמה אישית לכל אחד. חלק מכורסאות הטלוויזיה מצויד בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לכוונן את הכיסא במספר תנוחות וזה אף בנגיעת טאץ' בלתי מורגשת.

FDESiGN ITALIA בעיצובו של ניקולה פארלה:

בתערוכה תוצג קולקצית 2020 של המותג האיטלקי FDESiGN, המתמחה בייצור של מערכות ישיבה וספות בעיצוב המשלב בין מסורת איטלקית קלאסית לבין חדשנות עיצובית. פריטי המותג מיוצרים 100% באיטליה, בעבודת יד אומנותית העוברת מדור לדור, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים באופן המבטיח את האלגנטיות של הסגנון.

לעיצוב פריטי הריהוט של FDESiGN ITALIA נעשה  שימוש במגוון רחב של עורות במגוון צבעים ובעץ איכותי המבטיח עמידות לאורך זמן. כל רהיט שיוצא מהמפעל מהווה איזון מושלם בין רגש לפונקציונאליות ומיועד לבטא אינדבידואליות ויוקרה המדברת בעד עצמה מבלי לנקר עיניים.

בתערוכות יוצגו פריטים מהקווים הבאים:

הקולקציה המודרנית – הקולקצייה מיועדת לאנשים החיים אורח-חיים מודרני ועכשווי. היא  מאופיינת בקווים נקיים מתוחכמים שמתאימים לחללים מרווחים ומשלבת נוחות וטכנולוגיה הפועלת לשיפור איכות החיים. אחד הדגמים הבולטים בקולקציה הוא דגם מונזה המאופיין בעיצוב מתוחכם ועל זמני. הקולקציה מורכבת מגזרות פרופורציונאלית ואסטטיות המנגישות

את עבודת היד האמנותית שהיא בלב במוצר. הדגמים הם בעלי מימד מודרני ואלגנטי עם דגש על גב הפריט שבד"כ משולבים בו ריקליינרים והוא מאפשר נוחות מקסימלית.

ברבים מהמושבים נעשה שימוש בטכנולוגית מילוי היוצרת מראה בעל נפח ונוחות ברמה גבוהה מאוד. הפולירוטן הינו חומר מילוי רגיש ללחיצות, החוזר בצורה מושלמת למצבו המקורי על אף שהוא זוכר את תנוחת הגוף שלך ומשחזר אותה. הפוליטרון אינו מכיל רעלים.

בנוסף, במערכות הישיבה משולבת טכנולוגיה חדשנית המאפשרת לפריטים לזוז קדימה ואחורה מבלי שיהיה צורך להרחיקם מהקיר. השילוב בין הצבעים והגדלים של הריהוטים תוכן לייצר מראה עשיר ומתוחכם, אך למנוע  מראה של גודש.

קולקציית LIVING – הטרנד האחרון בעולם הריהוט – ספות שנפתחות למיטות. הדגמים בקולקצייה זו הופכים את עיצוב הפנים בבתיים למעניינים ויישימים. הקולקציה עכשווית והקוסמופליטת ומיועדת למי שרוצה למקסם את תחושת הנוחות בביתו מבלי לפגוע בקו העיצובי שלו.

דיור אינטריורס בתערוכת רהיטי ישראל
צילום רפי דלויה
שרית פיינשטיין מנכל דיור אינטריורס בתערוכת רהיטי ישראל
צילום רפי דלויה
מימין נעמה משיח ושרית פיינשטיין
צילום תלמה גוטיינר

דיור אינטריורס בתערוכת רהיטי ישראל: 14-19.10 (למעט יום שישי ה-18.10 – סגור)

לפרטים נוספים: www.diur.net