עמוד הבית » מיכשור חדשני למיצוק ולקמטים SOFWAVE

מיכשור חדשני למיצוק ולקמטים SOFWAVE

טיפול במכשיר סופוויב, צילום: יחצ
כשטכנולוגיה, מקצועיות ואנושיות, נפגשות בקליניקה של ד"ר טל נחליאלי, הקסם מתאפשר

מה נשים רוצות?

פרויד כבר שאל את השאלה הזו והרבה בדיחות וסרטים עוסקים במישרין או בעקיפין בשאלה הזו. הן רוצות להיות מושכות עבור המגדר המשלים, חטובות, ללא קמטים, צעירות לנצח, ללא עודפים מיותרים, ללא חוסרים, "צניחות", "הכפלות", "צמיגים", "מרפסות", עיוותים או צלקות. נשים רבות (וכיום גם גברים לא מעטים), מוכנות לעבור דרך שבעת מדורי הגיהנום, דרך סכנות, מריטות, סכינים, הזרקות, שאיבות, המסה, הרמות, הורדות, רטטים, תוספות, הסרות, לייזר, אינפרה אדום, אולטרה סגול, חום, קור, כאב מתמשך, החלמה ארוכת טווח וכל זאת ללא כורח רפואי. פשוט ככה, מרצונן החופשי ובמיטב כספן.

צילום: יחצ

מראה מראה שעל הקיר:

המטרה מקדשת את כל האמצעים. קודם כל להרגיש טוב עם עצמן, נאהבות הכי הרבה, על ידי עצמן, BFFיות של הדמות הנשקפת במראה, רק כך הן תוכלנה שוב לאהוב את העולם שסביבן, כמו את עצמן.

חדשות טובות במיוחד מצפות לך נסיכה:

Sofwave  – מכשיר ישראלי חדיש בטכנולוגיית האנטי-אייג'ינג, הושק הערב בקליניקה המקצועית של ד"ר טל נחליאלי – מומחה לכירורגיה פלסטית. המכשיר פועל באמצעות גלי אולטרה סאונד, כאשר הוא מגיע אל שכבת העור המכונה דרמיס, מבלי לפגוע בשכבה החיצונית האפידרמיס. שם, גלים אלו מגרים את תאי הקולגן, שעם השנים מאטים את פעולתם. הגלים יוצרים התעוררות של יצירת קולגן חדש, צעיר ומוצק. לאחר מפגש אחד מתחילה תגובת שרשרת הנמשכת ללא התערבות נוספת במשך כחודש עד שלושה חודשים. המכשיר מיועד להרמת גבות, טיפול בסנטר ובמיצוק עור הפנים והצוואר.

צילום: יחצ

הטיפול:

מומלץ מגיל 35 ועד 75. הטיפול אינו כרוך בכאב או בפעולה ניתוחית. המכשיר יודע לקרר את עצמו כך שבמגע עם העור ישנה כעין תחושת עיקצוץ. מאחר וכל גוף מגיב באופן שונה, יש גם קרם אלחוש יעיל לטובת מי שיש לה רגישות יתר. כמו בכל בדיקת אולטרה סאונד יש שימוש בקרם מיוחד הנמרח על העור לפני העבודה עם המכשיר. לדברי ד"ר נחליאלי, לקרניים של האולטרה סאונד בפיתוח של המכשיר המיוחד הזה יש כיסוי רחב במיוחד שיכול להגיע לרמה של עד שני מילימטר בשכבת העור. מעבר לכך כבר מצויים קצות עצבים. בדיוק משום כך המכשיר יודע לשמור על פעולה

עוד חדשה טובה:

המכשיר פועל בכל טווח גווני העור ואין לו מגבלה בטיפול בנשים בעלות גוון עור כהה. גם קליאופטרה ומלכת שבא היו מתקבלות בברכה בקליניקה היפהפיה של ד"ר טל נחליאלי ברח' קרן קיימת לישראל, 68, בקרית ביאליק. יש מספיק חניה, המקום שקט ומטופח מאד וגינה נעימה מחבקת את חזית הבית.

ד"ר טל נחליאלי והצוות של הקליניקה:

כשפוגשים את ד"ר טל נחליאלי, רואים את האנושיות שבו ואת הרצון לאפשר לקסם של הטכנולוגיה המתקדמת בצעדי ענק, להיטיב ולהקל על נשים וגברים לממש את משאלות לבם. ד"ר נחליאלי, עושה זאת גם במקצועיות גבוהה. הוא ניחן בעיניים כחולות וטובות, בעלות התבוננות עמוקה וחיוך חם. הוא פתוח ומשתף בניסיונו העשיר. מאחורי מבנה הקליניקה – לדבריו, התגוררו הוריו. גם הוא מתגורר כיום בקריות. יחד עם זאת עבד שנים רבות במזרח הרחוק, בתחום הרפואה האסתטית. הוא עצמו מעיד על עצמו כלקוח של הקליניקה והוא שומר על עורו צעיר וקורן. הוא ההוכחה החיה של כל מה שהוא מדבר עליו וגם שעולם האסתטיקה פתוח לגברים בדיוק באותה המידה.

צילום: יחצ

אז הנה עוד חדשה טובה:

גברים יקרים, המודעות לצורך בהתערבות טיפולית אסתטית מגיע גם לכם ופונה אליכם. וכן, כל נסיכה תשמח לנסיך לצידה.

אין זו אגדה:

ד"ר נחליאלי החביב, אולי יחלוק עלי בעניין הנסיכים והנסיכות. הוא מציאותי ויוצר את הקסם במו ידיו. תודה לך ולכל מהאנשים כמותך, שחושבים ופועלים תוך מאמצים מיוחדים, לשמח בני אדם, נשים וגברים כאחד, בדרך חדשנית ומיטיבה יותר מבעבר.

מכשיר צבר פרסים בינלאומיים יוקרתיים בינהם של  COSMOPOLITAN,  LLE, NEWBEAUTY,   Shape , הכרה מרופאים מומחים בינלאומיים.

עלות הטיפול בישראל נעה בין 6,000 ל- 8,000 שקלים.

לתאם טיפולים:

ד"ר טל נחליאלי הינו מומחה לכירורגיה פלסטית

קרן קימת לישראל 68, קרית ביאליק טלפון: 077-9975798