עמוד הבית » ד"ר אינס ורנר מומחית לרפואת העור ורפואה אסתטית " שילובי הזרקות ומיכשור זה הדבר הבא"

ד"ר אינס ורנר מומחית לרפואת העור ורפואה אסתטית " שילובי הזרקות ומיכשור זה הדבר הבא"

ד"ר אינס ורנר, צילום: יחצ
ניפגשנו עם ד"ר רינס ורנר מומחית ברפואת העור ורפואה אסתטית מעל 20 שנה חוד החנית של תחום האסתטיקה ולשמוע חדשנות בתחום.

ד"ר אינס ורנר

ד"ר אינס עשתה את ההתמחות בבי"ח "הדסה עין כרם" ובמקביל עשתה פוסט דוקטורט באוניברסיטת "ייל" שבארה"ב בתחום האימונולוגיה ברפואת עור בנושא חיסונים לגידולים. בנוסף, בעלת תואר MBA עם התמחות בחדשנות ויזמות ברפואה מאוניברסיטת רייכמן.לשעבר נשיאה חברה אירופאית לדרמטולוגיה אסתטית.כיום מרצה בכירה בכנסים הבינלאומיים  על התחדשות טכנולוגית בעולם הרפואה האסתטית, במכשור חדיש, בחומרי מילוי, בוטוליניום טוקסין וטיפולים המשלבים טכנולוגיה ומוצרים. היא נמצאת בוועדות מדעיות באירופה, יו"ר בכנסים בינלאומיים בתחום האסתטיקה ואנטי אייג'ינג, יועצת לחברות טכנולוגיות מקומיות ובינלאומיות, נותנת ייעוץ וייצוג לאותן חברות בכנסים הבינלאומיים בהם היא מרצה. יש לה תואר פרופסור מאוניברסיטת רומא שבאיטליה.

חידושים ברפואה

ד"ר אינס מדברת כיום על תחום השילובים בעולם החדש של האסתטיקה, אשר מספק למטופל תוצאות יותר טובות המתאימות לבעיות שלו. הכוונה פחות תופעות לוואי, פחות ניתוחים פולשניים, פילינג עמוק וזמן החלמה קצר.

צילום: פרטי

החומרים העיקריים כיום השכיחים בתחום, הזרקות מילוי חומצה היאלורונית הזרקות סימולציה של הרקמה וזאת על מנת לייצר קולגן קלציום הידרוקסי אפטיט אשר מעורר את הקולגן והרקמה מעט מתרוממת והתוצאה מעט יותר עור אלסטי ועבה לצד שילוב מכשירים כגון: אולטרסאונד אשר חשיבותו בעיקר, בטיפולי הזרקות אשר בעזרתו ניתן לראות את הרקמות ואת כלי הדם, להזריק באופן מדויק, ולמנוע סיבוכים כמו הזרקה לתוך כלי דם. בנוסף, מכשיר לגלי רדיו ועוד.. הסיכונים לטיפולים משולבים נמוכים ביותר, התוצאות יותר טבעיות ולא בובתיות.

קליניקה של ד"ר אינס ורנר, צילום: נעמה משיח כהן

טיפ 

ד"ר אינס ממליצה לנשים ולגברים אשר הגיעו לגיל 40 לשמור על עור הפנים ולהתחיל לשלב טיפולים אסתטיים בשגרת הטיפוח היום יומית, ולהימנע מהשמש ולא לשכוח להימרח במקדם הגנה, גם בחורף. מטרת העל היא לשמור על הקיים ולהאט את קצב ההזדקנות הטבעית של העור. קל יותר לשמור, קשה הרבה יותר לתקן.

בקליניקה של ד"ר ורנר ניתן לעבור מנעד רחב של טיפולים אסתטיים בפנים ובגוף. לאחרונה נוספו גם טיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח, וטיפול ה-Festoons המטפל ב"קווים" הרפויים לאורך מרכז הפנים בעזרת מיקרו-פלזמה.