עמוד הבית » מכשיר בייתי למיצוק עור הפנים בעל בינה מלאכותית וטכנולוגיית RF

מכשיר בייתי למיצוק עור הפנים בעל בינה מלאכותית וטכנולוגיית RF

אייגן- מכשיר למיצוק עור הפנים מבית בי קיור לייזר עם טכנולוגיית פטנט 2480שח, צילום: יושי פרידמן.
בי קיור לייזר הביאה מהפכה במכשירים הבייתים, כולנו מכירים את המכשיר הבייתי ללא כאבים, הפעם בי קיור לייזר יוצאת עם טכנולוגיה מתקדמת, מכשיר AiGAiN מכשיר רפואי קוסמטי לטיפול ביתי למיצוק עור הפנים והפחתת קמטים בהתאמה בטכנולוגיית RF מבוססת בינה מלאכותית AI.

לאחר 3 שנים של פיתוח, המהנדסים של חברת "בי-קיור לייזר" יוצאים לשוק הפרטי עם מכשיר פורץ דרך בעל פטנט ייחודי בעל יכולת להתאים את הטיפול באופן אישי לפני המשתמשת וזאת על פי מאפייני העור הייחודיים של כל אחת ואחד.

חברת אריקה בי-קיור לייזר משיקה את AiGAiN אייגן- מכשיר רפואי קוסמטי מקצועי לשימוש בייתי, המבוסס על טכנולוגיה המוגנת בפטנט, לטיפול מותאם אישית למיצוק עור הפנים והפחתת קמטים. המכשיר נוח ובטוח לשימוש, המבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו (Radio Frequency) הנתמכת בבינה מלאכותית (AI- Artificial Intelligence). בזכות הבינה המלאכותית, אייגן "לומד" את מאפייני העור של המטופלת בזמן הטיפול, מטיב ומדייק את הטיפול כך שיעילותו גוברת משימוש לשימוש והתוצאות ניכרות לעין.

צילום: יושי פרידמן

המבנה הא-סימטרי הייחודי של האלקטרודות בשילוב ה-AI הנמצאות על המכשיר, מאפשר למכשיר להחליט בזמן אמת באילו אלקטרודות  להשתמש בכדי לשלוט על עומק חדירת האנרגיה שתתאים לאזור הטיפול. במהלך הטיפול, המכשיר פולט גלי רדיו המומרים לאנרגיית חום שחודרת לשכבות הפנימיות של העור. אנרגיה זו מעוררת תהליך ייצור של קולגן הנקרא .Remodeling המכשיר מודד את הטמפרטורה בתוך האלקטרודות בכל רגע נתון לבטיחות מקסימלית וטיפול אפקטיבי. תהליך זה מסייע בהפחתת הופעתם של קמטים חדשים ובהחלקת קמטים קיימים תוך מיצוק ושיפור מראה עור הפנים.

צילום: עדי אורני

AiGAiN אייגן הוא מכשיר קומפקטי המוצע בתיק נשיאה מהודר בתוכו ניתן להכניס את אייגן ג'ל, שיש למרוח לפני כל שימוש על מנת לסייע בהולכת גלי הרדיו. המכשיר לשימוש אישי שמתאים לכל סוגי העור, הוא קל לנשיאה ושוקל 170 גרם בלבד. הוא נייד וניתן להשתמש בו בכל מקום. אורך הטיפול המומלץ לכל אזור הוא 3 דקות בלבד וניתן להשתמש בו מידי יום, על מנת להגיע לתוצאות מהירות ויעילות.

על המכשיר:

מגיע עם ידע של קוסמטיקאית, השפעתו נבנית בהדרגה תוך כדי הטיפולים.

  • השפעה לטווח הקצר- המכשיר מאפשר ליהנות מהשפעה מיידית על העור לרגל אירוע מיוחד. מיד לאחר השימוש וכתוצאה מתגובת העור לחום, העור יראה מתוח וזוהר יותר למשך מספר שעות.
  • השפעה לטווח הארוך– הפחתת קמטים ומיצוק עור הפנים עשויים להיות מורגשים כתוצאה מטיפול עקבי של 6-8 שבועות.
  • והשפעה מניעתית– השימוש באייגן מסייע במניעת היווצרות קמטים חדשים.
צילום: עדי אורני

השקעה חד פעמית במכשיר מסוג אייגן מייצרות שעות טיפוח ללא הגבלה שאינן מהוות תחליף לביקור רבעוני אצל קוסמטיקאית אך בהחלט משלימה את שגרת הטיפוח. תוך מספר שבועות של שימוש עקבי, ניתן יהיה להבחין בתוצאות והשגת מראה טבעי בלי לשנות את מתאר הפנים. בניגוד למרבית הטיפולים המוצעים בשוק הצערת העור, אייגן מהווה טיפול טבעי ללא תופעות לוואי מזיקות וללא מינון יתר.

לדברי מיקי שלוסר, יו"ר אריקה בי-קיור לייזר: ״אנחנו שמחים לבשר על הרחבת סל המוצרים שלנו וכניסתנו לשוק הרפואי קוסמטי, שוק עם פוטנציאל משמעותי עבורנו. זה מכבר ידוע  שתחום ה- HOME CARE שחודר לחיינו בשנים האחרונות מאפשר להביא טכנולוגיה מתקדמת  בעזרת מכשירים ביתיים קומפקטים, המאפשרים פתרונות אפקטיביים עם יעילות מוכחת. AiGAiN מושק לאחר שעבר תהליכי בדיקה ואישורים כולל אישור משרד הבריאות."

המנכ״ל ד״ר רום אליעז מוסיף: ״טכנולוגיית ה-RF בשילוב אינטליגנציה מלאכותית במכשיר ביתי היא עדות נוספת לחדשנות מבית בי-קיור לייזר וטכנולוגיה נוספת שמצטרפת לארסנל הטכנולוגיות מבוססות לייזר בחברה. חדשנות זו מוסיפה ערך רב לפורטפוליו המוצרים של החברה ומצביעה על הפוטנציאל העצום בחברה. בעוד רוב הטכנולוגיות במכשור רפואי מכוונות לדיאגנוסטיקה, הרי שבי-קיור לייזר מציעה ריפוי לפציעות וכאבים בצורה לא פולשנית ואישית, וכעת חידוש נוסף לשוק הקוסמטי לפתרון ביתי ויעיל״.

מומחים ממליצים על גלי הרדיו RF בקדמת הטכנולוגיות למיצוק והצערת עור הפנים?

לפי ד״ר רודיקה אברהם, מומחית למחלות עור ואסטתיקה: ״עולם הביוטי-טק ממשיך להתפתח וגלי הרדיו נמצאים בקדמת הטכנולוגיות הללו. משתמשים בגלי רדיו לטיפול ברפיון העור ובקמטים כבר למעלה מ- 70 שנה בהצלחה רבה. בניגוד לשימוש במכשירים וקרמים המטפחים את האפידרמיס, שזו השכבה החיצונית של העור, שימוש בRF, גלי רדיו, מחדיר אנרגיה לשכבות העור העמוקות שבהן נוצרים סיבי קולגן ואלסטין ומעודדים את ייצורם של סיבים חדשים. התוצאה היא מיצוק העור והפחתת קמטים. היתרון שאני רואה במכשיר אייגן הוא העובדה שהאלגוריתם בוחר את עומק חדירת האנרגיה לכל אזור בפנים. כשקוסמטיקאית מבצעת את הטיפול היא יודעת להתאים את עוצמת האנרגיה לכל אזור בפנים וכאן המכשיר יודע לבצע את הפעולה הזו עבור המטופלת בבית שזה יתרון חשוב שמאפשר למטופלת לקבל את העוצמה האופטימאלית לכל שטח מאזור הפנים ולבצע את הטיפול באופן עצמאי ביעילות- בבית."

אודות בי-קיור לייזר (אריקה בי-קיור לייזר בע"מ)

אריקה בי-קיור לייזר, הינה המפתחת והמשווקת של מכשיר הבי־קיור לייזר שעשה חיל בארץ ובעולם עם מכשיר רפואי ביתי המבוסס על טכנולוגיית לייזר רך לטיפול בכאבים כרוניים, בעיות אורתופדיות, פצעים ודלקות. החברה הוקמה על יד ציפי ומיקי שלוסר בשנת 2007 במטרה להנגיש לכל בית ומשפחה את הטכנולוגיה שנמצאה לדעתם כיעילה ביותר לטיפול בכאב ובמטרה להנגיש פתרון מדעי ומתקדם לכל בית. הטכנולוגיה של בי-קיור לייזר מוגנת בפטנט.

מחיר השקה: 2480 שקלים (במקום 2980 שקלים) + בקבוק ג'ל במארז.

אחריות: שנה

לקבלת ייעוץ אישי ופרטים נוספים 8212*

ניתן להשיג באתר AiGAiN: https://aigain.co.il/

נסיינית המערכת: המכשיר הגיע אלי עם שליח מסביר פנים בקופסא ארוזה היטב, פתחתי את הקופסא נמצא בתוכו תיק מהודר, פתחתי את התיק והמכשיר אייגן מונח. באותו יום קיבלתי הודעה מחברת בי קיור לייזר מתי אוכל להפגש בשיחת וידאו בווצאפ ללמידה על תפעול המכשיר. השבתי  ברצון וקבענו פגישה ביומן הנוחה לי, יש לציין שלא היתה התנגדות לשעות גם שאינם בשגרה. נאמר לי שלפני הפגישה עליי להטעין את המכשיר 5 שעות לפני . וכך עשיתי מיקי הנפלאה יצרה עימי קשר בדיוק בזמן אני כמובן הייתי מוכנה ומרוגשת, עשינו הכירות והתחלנו במשימה. ראשית מיקי הסבירה לי בווידאו כיצד להחזיק את המכשיר לדבריה" נעמה החזיקי כמו אוניה השטה בים,זה המנח לטיפול". בחיוך רב עשיתי זאת .. רגע…תבינו  זה לא היה פשוט לקח לי זמן  לעשות את התנועה הנכונה ומיקי מסתכלת היטב אך אני זורמת עם המכשיר והאם האחיזה שלי נכונה. לאורך ההסברים מיקי מתקנת אותי בווידאו עד שהצלחתי היא לא ויתרה לי (שאפו). לאחר מכן ביקשה ממני לפתוח את בקבוק הג'ל להניח על האלקטרודות ג'ל בנדיבות הנמצא בתחתית הקופסא ולהפעיל את האייגן. לחצתי על כפתור החימום (ציור שמש) והתחלתי בתנועות סיבוביות להניע את האייגן על עור פניי מהלחיים ועד לכיוון האוזניים, עור פניי מעט האדימו (סימן שהעור עובד) המשכתי בתנועות עגולות עד שהמכשיר צפצף תם זמן 3 דקות לאזור הראשון. ולאחר מכן עברתי לאזור השני של הפנים. בזמן זה המכשיר כפי שאתן יודעות הוא בעל בינה יש מאחור כפתור כחול לאחר סיום החלק השני הכפתור הפך לצבע ירוק וזה הסימן שהאייגן " קרא" את עור פניי דרך הבינה המלאכותית הקיימת במכשיר. מיקי המדריכה הנפלאה המשיכה להסביר לי על אזור המצח והסנטר והכול באדיבות חיוך ומקצועיות רבה. את הג'ל ניתן לרכוש מהחברה הוא מיוצר עבור המכשיר. נפרדנו בידידות ונאמר לי בשיחה שבמידה ויש לי עוד שאלות, עזרה מיקי נמצאת בכדי לתת מענה.

לאחר שבוע: טיפול עם המכשיר כל יום אני מבחינה שהעור חלק, נעים למגע, אזור המזולביה (הקו מהאף לסנטר) קצת יותר מהודק. צבע העור זוהר וכמו שאומרים זו רק ההתחלה. האייגן מספק פתרון מקצועי ואיכותי בבית פחות טיפולים אצל הקוסמטיקאית בתחום המכשירים. חיסכון בעלויות, זמן והכי חשוב נוחות המכשיר איתי בכל מקום. והתוצאות נראות לעין וזאת רק במידה ובאמת משתמשים במכשיר שבועיים ראשונים כל יום ולאחר מכן 3- 4 פעמים בשבוע.

צילום: פרטי

לסיכום: המכשיר ממצק את העור, מעדן את הקמטוטים וגורם שלא יהיו קמטוטים חדשים מאיץ את הקולגן ע"י החימום, גלי הרדיו מחממים את העור ויוצרים את המיצוק ו"חיות" חיוניות לפנים. טיפול במכשיר אינו פוגע למי שמזריקה, כל הפנים כולל 18 דקות

הוספת תגובה

הוספת תגובה