עמוד הבית » מינוי מנכ"ל חדש לקבוצת קסטרו-הודיס

מינוי מנכ"ל חדש לקבוצת קסטרו-הודיס

רון רוטר מנכל קסטרו צילום אביב חופי
שינויים בצמרת הנהלת קבוצת קסטרו – הודיס; רון רוטר, נכדם של מייסדי החברה לינה תבדל"א ואהרון קסטרו ז"ל ובנם של אתי וגבי רוטר מונה למנכ"ל קבוצת קסטרו - הודיס. גבי רוטר ימונה ליו"ר פעיל בחברה, אתי רוטר תכהן כדירקטורית בקבוצה.

גבי רוטר: "כחלק מתהליך הצעדתה של קסטרו להתחדשות הקבוצה, אני גאה ושמח להעביר את השרביט לרון שישמש כמנכ"ל הקבוצה. רון הוכיח את התאמתו למלא את תפקיד מנכ"ל הקבוצה, הוביל בהצלחה את ביצוע אסטרטגיית הרכישות והמיזוג עם קבוצת הודיס ומגיע עם ניסיון בתפקידיו הקודמים כסמנכ"ל ומשנה למנכ"ל בקבוצה. אני סמוך ובטוח שהמעבר הבין דורי יתרום לחברה ויתרום לשגשוגה ומודה ליוסי גביזון ולכל שותפינו על האמון והשותפות".

אתי רוטר: "אני נפרדת מתפקיד המנכ"ל המשותף אך לא מהחברה, אין לי ספק כי רון ימשיך את המסורת המשפחתית ויוביל את קבוצת קסטרו-הודיס לפסגות חדשות".

יוסי גביזון: "אני מברך על המינוי של רון למנכ"ל הקבוצה ובטוח שהוא האדם הנכון להוביל את הקבוצה קדימה ולהוציא לפועל את המהלכים הרבים עליהם אנחנו עובדים"

רון רוטר: "אנו ממשיכים במלוא המרץ במימוש התכנית האסטרטגית להתמודדות החברה עם השלכות משבר הקורונה. עולם האופנה משתנה וחשוב שאנו נהיה עם היד על הדופק ונהיה קשובים לתרחישי השוק. אני גאה להוביל את החברה בימים מאתגרים אלה. אתי וגבי ימשיכו ללוות את החברה בתפקידיהם החדשים ולתרום מניסיונם רב השנים. אני בטוח כי הקבוצה ערוכה כדי לצמוח בשנים קרובות ומודה על האמון שקיבלתי מהדירקטורים, מיוסי גביזון ומשותפינו".

רון רוטר בוגר תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת ת"א בהצטיינות ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת הרווארד בארה"ב. רון החל את העסקתו בחברה בשנת 2013. לאחר סיום לימודיו בארה"ב הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים של החברה החל מיוני 2016, בתפקיד זה היה אחראי על ביצוע התוכנית האסטרטגית של מיזוג קבוצת הודיס. החל מיולי 2019 רון מכהן כמשנה למנכ"ל הקבוצה ומוביל את תוכנית המיזוג של הקבוצה לצד הובלת תוכנית ההתחדשות של המותג קסטרו.

בנוסף, משפחת רוטר החליטה לוותר על קבלת שכ"ד בגין הנכסים שהיא משכירה לחברה הכוללים את החנות בדיזינגוף סנטר בת"א, החנות ברחוב אלנבי בת"א והחנות ברחוב רוטשילד בראשון לציון בתקופת ההדממה שנכפתה על החברה לאור משבר הקורונה.

גבי רוטר יחליף את אמיר תמרי כיו"ר הדירקטוריון, אמיר ימשיך לכהן כדירקטור בחברה. יש לציין כי שאר חברי דירקטוריון החברה הודיעו על וויתור בגובה 20% משכרם בתקופת ההדממה.

לאור השינויים, עלות שכרו הקבועה של גבי רוטר תתעדכן לסך של 110 אלף ₪  בחודש במקום כ-120 אלף ש"ח להם היה זכאי בתפקידו כמנכ"ל משותף. גבי רוטר ימשיך להיות זכאי לתגמול משתנה מבוסס יעדים התלוי בתשואה על ההון. יש לציין, כי בתקופת ההדממה של פעילות החברה לאור התפרצות וירוס הקורונה הודיע גבי רוטר לדירקטוריון החברה כי הוא מוותר על תגמול באופן מוחלט. כמו כן, הודיע גבי רוטר כי החל מיום החזרה לפעילות (1.5.2020) ועד להודעה חדשה הוא מוותר על 50% משכרו.

במסגרת תפקידה כדירקטורית בקבוצה תעמוד עלות שכרה של אתי רוטר על סך של 37 אלף ₪ בחודש לעומת עלות שכר קבועה של 120 אלף ₪  בחודש בתפקידה כמנכ"לית משותפת. כמו כן, תהיה אתי רוטר זכאית לשכר דירקטורים בסכום זהה ליתר הדירקטורים בחברה. יש לציין, כי בתקופת ההדממה של פעילות החברה לאור התפרצות וירוס הקורונה הודיעה אתי רוטר לדירקטוריון החברה כי היא מוותרת על תגמול באופן מוחלט. כמו כן, הודיעה אתי רוטר כי החל מיום החזרה לפעילות (1.5.2020) ועד להודעה חדשה היא מוותרת על 20% משכרה.

במסגרת תפקידו כמנכ"ל הקבוצה תעמוד משכורתו החודשית של רון רוטר על סך של 86 אלף ₪  ברוטו ובנוסף יהיה זכאי לתגמול מבוסס יעדים התלוי בתשואה על ההון. יש לציין, כי בתקופת ההדממה של פעילות החברה לאור התפרצות וירוס הקורונה הודיע רון רוטר לדירקטוריון החברה כי הוא מוותר על 35% משכרו כך ששכרו עמד בתקופת ההדממה על סך של 15 אלף ₪  נטו בלבד. כמו כן, הודיע רון רוטר כי החל מיום החזרה לפעילות (1.5.2020) ועד להודעה חדשה הוא מוותר על 63% משכרו הקבוע כמנכ"ל הקבוצה כך שהוא יעמוד על סך של 32 אלף ₪ ברוטו.