השנה, אחרי ההצלחה המסחררת של הפופ-אפ הקודם, המותג מרחיב את המפה הגיאוגרפית שלו ומגיע לרמת גן. החנות הזמנית, שנפתחה ביום שני הקרוב, מבטיחה להביא עימה את כל מה שהפך את מיס נורי לשם דבר והפעם גם עם הרחבה משמעותית.אלינור ברוך יושע, המייסדת, לא תיארה לעצמה ב-2014 שהתשוקה לאופנה שלוותה אותה במהלך לימודי המשפטים תהפוך לאימפריה עסקית. “גם היום, כאמא לשניים ובהריון, אני לובשת רק את הבגדים שלנו,” היא מספרת, וניתן לשמוע בקולה את הגאווה המתמזגת עם פרקטיות אמיתית. החזון שלה פשוט ומדויק: “להביא ללקוחות שלנו את הפריטים שאני הכי אוהבת ללבוש בסטייל עדכני, במחיר נגיש ובמשלוח הכי מהיר שיש.” זה לא רק סלוגן שיווקי, זו גישה עסקית שהופכת קונות לקהילה.

הרחבת האופקים
הפופ-אפ החדש, שיפעל עד תחילת יולי, מגיע עם חדשות מרגשות: לצד קולקציית הקיץ העדכנית לנשים, שמהווה את עמוד השדרה של המותג, המבקרים יוכלו לגלות בפעם הראשונה בפורמט פופ-אפ את הקטגוריות החדשות של ילדים וגברים. מדובר בהרחבה אסטרטגית שמגלה את השאיפות הגדולות של המותג להפוך לכתובת משפחתית מקיפה.”הבדים רכים ונוחים, עם אווירה רומנטית שמשקפת תחושת חופש של ריזורט,” מסבירה אלינור על קולקציית הקיץ. הפלטה צבעונית חמה של כתום וצהוב חמאה יוצרת אסתטיקה של חופש קיצי, בדיוק מה שהנפש מחפשת באמצע העונה החמה. הכניסה הראשונה של קטגוריות הילדים והגברים לפופ-אפ היא חדשנות של המותג. שמרחיבה את בסיס הלקוחות ומאפשרת למשפחות לחוות את האסתטיקה של מיס נורי בכל הגילאים.

הפופ-אפ כאסטרטגיה
בעידן שבו רבים מדברים על משבר הקמעונאות הפיזית, מיס נורי בוחרת בגישה שונה. הפופ-אפ מאפשר למותג לבחון שווקים חדשים, ליצור חוויה אישית עם הלקוחות ולבסס נוכחות פיזית מבלי להתחייב לחוזי שכירות לטווח ארוך.העובדה שזו הפעם השנייה שהמותג יוצא למיזם כזה מעידה על הצלחה מדידה, במרחב הקמעונאי הישראלי, שבו התחרות קשה והלקוחות בררנים, יכולת החזרה מעידה על מתכונת מנצחת. הפופ-אפ החדש בקניון איילון הוא יותר מחנות זמנית הוא הצהרת כוונות של מותג שמתחזק ומתפתח, תוך שמירה על הקסם שהפך אותו לחביב על הקהל הישראל.

מיס נורי המותג הנבחר . כל קולקציה וכל שבוע יוצאים דגמים מהממים לבישים ובמחיר שווה לכל נפש !