עמוד הבית » מי הגיע לטרום בכורה של הסרט "לא זמן למות" של ג'יימס בונד

מי הגיע לטרום בכורה של הסרט "לא זמן למות" של ג'יימס בונד

מימין דודו פולטורק עם משה וירדן פרץ צילום: אסף לב
דודו פולטורק, מבעלי רולטיים ובכירי הקבוצה, המייבאת ומשווקת את שעוני היוקרה אומגה,השיקו אתמול בערב (יום ד) את השעון החדש של המותג, מסדרת ג'יימס בונד – במהדורה מיוחדת לקראת עלית הסרט לבתי הקולנוע.

האירוע כלל קוקייטל יוקרתי, מינגלינג והקרנת טרום בכורה של הסרט "לא זמן למות", שזהו הסרט ה 25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד, במסגרתו השחקן דניאל קרייג חשף לראשונה את השעון החדש של אומגה. לאירוע הוזמנו מובילי דעת קהל, סלבס, אושיות אופנה ובכירי המשק שצפו גם בתצוגת השעונים החדשים.

ליאור וטל סושרד צילום: אסף לב
ארז טל טום אביב וליאור סושרד צילום: אסף לב
דוקטור להבית אקרמן עם סלע שרלין צילום: אסף לב

דודו פולטורק פתח את האירוע ואמר: "ישראל היא המדינה השנייה בעולם המקרינה את הסרט לקהל הרחב, אחרי לונדון.  אנו גם השניים בעולם המשיקים את השעון החדש המככב  בסרט". לדבריו: "מדובר בשעון במהדורה מיוחדת, היוצר כבר באז ברשתות החברתיות ובכלל ברחבי העולם מאחר והשעון בולט בנוכחותו המשמעותית בסרט. מושבעי ומעריצי גיימס בונד מודעים לכך שמדובר בסדרה מיוחדת, לישראל יגיעו רק 50 שעונים מ – 007,  וכבר נרשמו בישראל מספר  הזמנות לשעון".

אירה דולפין צילום: אסף לב
ליאור רז צילום: אסף לב

הגיעו לצפות: השחקנים:  ליאור רז,  צביקה הדר, הזמר משה פרץ ורעייתו ירדן, השף טום אביב, ארז טל עם ביתו שילה, ליאור סושארד ואשתו טל, הפרוד הטרי עומרי שלום, יואב לימור, אירה דולפין, מירב מילר, מלכת היופי במיל סלע שרלין, אליסה וייס, שלמור תרוזמן, ד"ר להבית אקרמן, עמוס לוזון וזוגתו אירית רחמים ועוד.

הוספת תגובה

הוספת תגובה