עמוד הבית » מנה האייקונית ה-"ארטבורגר" בניצוחו של השף יובל בן נריה
אוכל

מנה האייקונית ה-"ארטבורגר" בניצוחו של השף יובל בן נריה

יובל בן נריה לרשת מוזס. ק צלם נועם פריסמן
רשת MOSES יוצאת לראשונה בתולדותיה במהלך שיווקי וקולינרי רחב היקף לציון חגיגות 15 שנים למנה האייקונית ה-"ארטבורגר" ההשקעה הכספית הכוללת במהלך: כ-6 מיליון ₪

רשת MOSES יוצאת לראשונה בתולדותיה במהלך שיווקי יוצא דופן ומשתפת פעולה עם שף חיצוני לרשת. הרשת בחרה בשף יובל בן נריה, אחד השפים המובילים כיום בישראל, העומד בראש קבוצת מסעדות "טאיזו", "מיאזאקי" ו"יא-פאן", אשר יצר עבורה 3 מנות המבורגר שונות בהשראת מנת הדגל האייקונית של מוזס – ה"ארטבורגר", החוגגת בימים אלו 15 שנים.

המהלך הינו כחלק מאסטרטגיית המותג של מוזס, אשר מנכסת לעצמה את תחום האמנות, על גווניו השונים.

כל אחת מהמנות אותן יצר בן נריה תוצע ללקוחות מוזס למשך כחודש ימים בלבד וניתן יהיה להשיגה בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ.

ההמבורגר הראשון שיושק בתחילת אוגוסט הוא ה-AVANG-ART:

"את ההמבורגר הזה יצרתי בהשראת זרם האוונגרד, זרם מראשית המאה ה-20, אותו הובילו אמנים פורצי דרך שנאבקו בממסד

האמנותי השמרני ובחרו לבטא עצמם בחדשנות  בניגוד לדרכים הישנות המסורתיות", מספר השף יובל בן נריה.

מדובר בהמבורגר נועז – קציצת בקר עם צ'דר בלחמנייה אוורירית מגיעה על צלחת  שטוחה המדמה משטח קנווס, המשמש ציירים,

ומסביבו 6 רטבים בצבעים עזים ובמרקמים שאינם מוכרים לחובב ההמבורגר המקומי: שחור- מסקרפונה שחורה; ירוק- קרם שום ותרד;

חום-  ברביקיו הודי מעושן; לבן – מיונז יפני; צהוב-  חרדל דיז'ון; אדום- קטשופ, כי אי אפשר בלעדיו…

יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 06.08-08.09.19.

 

Ur-bun, ההמבורגר השני שיושק בסדרה בהשראת זרם הדה-קונסטרוקטיביזם:

מדובר בזרם בארכיטקטורה של שנות ה-80 וה-90 של המאה ה-20, המתאפיין בפירוק הבניין לחלקיו תוך ערעור יציבותו ושיווי משקלו.

זרם שדגל בחשיבה ביקורתית וקרא תיגר על המודולים השמרניים.

בן נריה יצר לחמנייה חדשנית, מעין לחמניית אחיזה, פיתוח קולינרי ייחודי שלו לרשת מוזס. בתוכה יוגש המבורגר "סמאשד" מ-2 קציצות בשר בקר

אשר הודק על הפלאנצ'ה וקיבל שטח פנים רחב וטעם מקורמל. מעליו טופינג,  צ'דר, טבעות בצל סגול, ירקות עם secret sauce.

יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 09.09-13.10.19.

 

Naturalism – בהשראת זרם הנטורליזם:

אחרון חביב שתציע הרשת לקהל הרחב במחצית אוקטובר. זרם הנטורליזם שאף להציג את הטבע כפי שהוא, בצורה הקרובה ביותר למציאות.

על זרם זה נמנים אמנים כמו אדגר דגה וגוגן.

על מנת להדגיש את הטבעיות, יוגש המבורגר זה בתוך גביע חסה אייסברג (במקום לחמנייה)  בו מונחת קציצת בקר מתובלת, צ'דר, חמוצים,

עגבניות, טבעות בצל סגול עם secret sauce.

יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 14.10-17.11.19.

המבורגר AVANG-ART של רשת מוזס.
צילום נועם פריסמן.
המבורגר Naturalism של רשת מוזס. צילום נועם פריסמן
המבורגר UR-BUN של רשת מוזס.
צילום נועם פריסמן

מחירי ההמבורגרים- 79 ₪. (במסעדת מוזס פתח תקווה הכשרה- 81 ₪). המנות תוגשנה במסעדות הרשת בלבד, ולא במשלוחים או take away).

 

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "מנת הארטבורגר של מוזס הפכה עם השנים למנת הדגל המוכרת ביותר של הרשת.

שיתוף הפעולה עם אחד מהשפים המובילים בישראל מעניק למנה זווית חדשה, צעירה וייחודית. בן נריה, פיתח 3 מנות חדשות כאשר

המנה המקורית מהווה השראה.

אני בטוחה כי הארטוברגרים החדשים אותן יצר השף יובל בן נריה יזכו להצלחה ואהדה רבה בקרב קהל הלקוחות של מוזס".

נדבך נוסף בקמפיין הינו תחרות עיצוב שמקיימת הרשת עם אמנים צעירים:

אוצרת הPOP UP MUSEUM TLV ואשת האמנות יערה זקס, המובילה את הפרויקט, תאצור עשרות עבודות אמנות של אמני רחוב, מעצבים גרפיים ומאיירים צעירים, אשר יעניקו את האינטרפרטציה שלהם למונח holy moment, המתכתב עם סלוגן הרשת holy moses.

מבין עשרות העבודות שתוגשנה, תיבחרנה 10 עבודות אשר תוצגנה בגלריה מסתובבת במסעדות מוזס ברחבי הארץ. העבודות הנבחרות יודפסו על גבי פוסטרים במהדורה מוגבלת ויוצעו למכירה לקהל הרחב כאשר הרווחים מהמכירות ילכו לאמנים היוצרים ולתרומה לעמותת ״חינוך לפסגות״.

 שיתוף הפעולה יימשך עד סוף השנה וילווה בקמפיין פרסום רחב הכולל בין היתר:

מיתוג מחדש ושינוי השפה השיווקית במסעדות הרשת החל ממארזי המבורגר חדשים וצבעוניים, שינוי פלייסמטים, שלטי חוצות, קמפיין דיגיטלי,

טלוויזיוני ורדיופוני רחב, פרסום ברשתות החברתיות, מדים חדשים לצוותי המסעדות, אקססוריז נלווים ועוד.

במהלך כולו יושקעו כ- 6 מיליון ₪.