עמוד הבית » מסיר איפור בצורת קרם

מסיר איפור בצורת קרם

מסיר איפור צלם אורי גרון
מותג הביוטי אלונה שכטר, המבוסס על שילוב של צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וחומרים פעילים בריכוזים גבוהים, מציג מסיר איפור המנתק את הלכלוך ביעילות, מזין את העור בחומרים חיוניים ומתאים גם לאזור הרגיש מסביב לעיניים!

מסירי איפור יש בשפע בשוק הקוסמטיקה, אך מעטים הם אלו המתאימים גם לעור רגיש במיוחד וממלאים פונקציות חשובות נוספות כהזנת העור במהלך השימוש.

יעילותם של תכשירי האיפור הקיימים כיום נמדדת בין היתר בעמידותם לאורך זמן על העור. עמידות זו המחזיקה לאורך מרבית שעות היום, הופכת אותו גם לקשה להסרה. מסיר האיפור מבית המותג משתמש בחומרים טבעיים, אשר מעבר לניתוק הלכלוך מהעור והסרת האיפור בצורה יסודית, מהירה ויעילה, גם מזינה אותו.

המסיר המגיע בצורת קרם, כולל בין מרכיביו העיקריים שילוב בין דונג דבורים, שמן ורדים, שמן חוחובה, שמן נבטי חיטה ותמצית חמאת שיאה. בעת השימוש יש לקחת מעט מהחומר על גבי מגבון לח ולמרוח אותו בתנועות סיבוביות על גבי עור הפנים עד להסרה מוחלטת של האיפור.

ניתן ורצוי להשתמש גם באזורים הרגישים והבעייתיים שמסביב לעיניים. אנקדוטה נוספת ביחס לתכשיר, היא כי לקוחות גילו שיעיל ביותר גם לטיפול בתופעת הטחורים, הודות לתרומתו להרגעת האזור ולהקלה על כאבים.

המחיר: 80 שקלים ל- 50 מ"ל.

כעת ניתן ליהנות גם מ- 30% הנחה גורפת על כלל מוצרי החברה באתר.

אלונה שכטר- להשיג באתר www.alonashechter.com ובמרכז ההזמנות בטלפון: 1800-210-210

ביקורת המערכת: היחודיות של המוצר שהוא מגיע במקרם של קרם ולא נוזלי, הוא ללא ריח, המריחה נעימה תחושה של מעין דונג על העור, המוצר מסיר את האיפור בצורה מוצלחת ובאזור הרגיש של העיניים , יתרון נוסף העור לא רק נקי אלא יש בו הזנה, התוצאה מוצלחת.