עמוד הבית » מסלולי טרקים אתגריים בפולין במחוז שלזיה

מסלולי טרקים אתגריים בפולין במחוז שלזיה

צילום באדיבות לשכת התיירות של פולין.
פולין מציעה אפשריות רבות למשפחות ובודדים למסלולי טרקים ומסלולי הליכה עם נופים מרהיבים - בלב טבע פראי ועשיר ובמחירים נוחים.

לאוהבי ההרפתקאות והחוויות המשפחתיות בלב הטבע – מומלץ מאוד לבקר בפרובינציית שלזיה (סלאסקי), בדרום מרכזה של פולין. שלזיה מציעה מסלולי טרקים, מסלולי הליכה ורכיבה על אופניים; טיפוס על סלעים ועוד הרבה הפתעות ואטרקציות בטבע.

: Krakowsko-Częstochowska Jurassic Upland

חבל ארץ זה בצפון שלזיה נחשב לאחד האזורים היפים בפולין. האזור מאופיין בגבעות מאבן גיר, עמקים רחבים ועמוקים, יערות רחבים ועשירים ומערות יפהפיות. ישנם גם מקדשים רבים וכנסיות היסטוריות. אפשר לעשות טיולים בטבע, רכיבה על סוסים, מסלולי הליכה ובחורף מסלולי סקי. זהו גן עדן עבור אוהבי הטיפוס על סלעים ומערות. ישנם גם מסלולים מיוחדים לרכיבה על אופניים וכן אופנועי שטח.

: The Eagles' Nests Trail

מסלול קיני הנשרים מושך אליו מבקרים רבים. זהו תוואי ייחודי בקנה מידה לאומי המשתרע לאורך 163 ק"מ. מסלול קיני הנשרים נמשך מצ’נסטוחובה עד לקרקוב. במסלול ישנן 16 טירות שנבנו בתקופת שלטונו של מלך פולין קאזימיר בשנים 1333-1370 – לצורך ביסוס מערכות הגנה לנתיבי מסחר וניתן לבקר בהן באמצעות כלי רכב, אופניים או בטרקים. זהו, לדעת רבים, נתיב התיירות היפה ביותר בפולין. הוא כולל מקומות ייחודיים בטבע. מקומות תצפית. טירות ופארקים. גבעות גיר, מערות, מנזרים וכנסיות. זהו מקום אידיאלי לטיולים רגליים ולמסלולי רכיבה על אופניים. זהו גם יעד למטפסים מכל רחבי אירופה ולאוהבי רכיבה על סוסים.

הדרך הכי נוחה להגיע לפרובינציית שלזיה היא באמצעות טיסה ישירה מתל אביב לקרקוב. חברת לוט איירליינס מפעילה 2 טיסות שבועיות בקו תל אביב-קרקוב.

הצילומים באדיבות לשכת התיירות של פולין.

 

צילום באדיבות לשכת התיירות
פולין

 

צילום באדיבות לשכת התיירות פולין

לפרטים נוספים גם באתר הפייסבוק של לשכת התיירות של פולין:

https://www.facebook.com/polin.travel.he/