עמוד הבית » מתנות ומארזי טיפוח אישיים בסימן התחדשות

מתנות ומארזי טיפוח אישיים בסימן התחדשות

מארז HELLO SPRING, צילום: חן ברקובי
במשך שנתיים היינו בתקופת קורונה מסוגרים בביתנו עם הגרעין המשפחתי השנה אנו למדנו לחיות לצד הקורונה ולשמור על עצמנו ותוך כדי להינות בחיק המשפחה והחברים השמחה כפליים, הכנו עבורכם כמה רעיונות למארזים עבור אורחים ומתנות ולמי שבוחר פינוק אביב ואישי לחג.

 מארזי טיפוח TONYMOLY

המארז כולל:

 מסכת עגבנייה להבהרה(TOMATOX) : כהויות ומראה זוהר בעלת אפקט מידי, המבהירה כהויות, ומעניקה מראה עור זוהר, אחיד וחלק.

ליפ באלם עגבניית שרי (MINI FRUIT LIP BALM) : לטיפוח השפתיים בטעם פירות להענקת לחות מרבית. המרקם הקליל של השפתון תורם לספיגת הלחות ומותיר את השפתיים לחות ורכות לאורך זמן.

מסכת בד עגבנייה (I’M) : חידוש וניקוי עור הפנים בקלות ובמהירות עם מסיכת בד עגבנייה שתשאיר אותו נעים, צעיר וזוהר בתוך זמן קצר.

קרם ידיים עץ השיטה (I’M ACACIA): מעניק לחות ומסייע בהרגעת העור. לידיים רכות כמו משי, מועשר במגוון תמציות פעילות, קרם הידיים מעשיר את העור בלחות עדינה ומזין אותו, ללא תחושה כבדה או שמנונית.

טינט שפתון נוזלי (PERFECT LIP’S SHOCKING LIP) : קליל, מלא בפיגמנט ועשיר בלחות למראה שפתיים מלאות ובוהקות. עמיד לשעות רבות ואינו דביק.

שפתון מט קטיפתי (THE SHOCKING LIPSTICK VELVET) : שפתון מט בעל מרקם קליל, עשיר בפיגמנט, המעניק לשפתייך מראה קטיפתי. אינו מתקלף ועמיד במיוחד לשעות רבות.

תיק איפור (kiss kiss) : תיק איפור שיקי במיוחד עם הדפס שפתיים.

מחיר: 189 ₪ (במקום 294.3 ₪) להשיג באתר המותג בלבד https://www.tonymoly.co.il

קולקציית CITRUS BLOSSOM  SABON

מותג הטיפוח SABON יצר מארז מושלם שיהיה ניתן לרכוש בחנויות הרשת: מארז קולקציה "Spring Blossom" מארז הדגל של הקולקציה, עם הניחוח לאביב הקרוב. מתנה מפנקת שמרגש לקבל לטיפוח העור. המארז מכיל: סבון נוזלי, קרם גוף, קרם ידיים חמאתי, פילינג גוף ו-3 מגבות לידיים. מחיר המארז 259 ₪

לכבוד החג מותג מרחיב את סדרת ה- Citrus Blossomהמאופיינת בניחוח הדרים של מנדרינות ונגיעת ברגמוט, יסמין ותפוז המצטרפים אל ניחוח המאסק המוכר והאהוב. הקולקציה כוללת מוצרי טיפוח הגוף ומוצרי אמבט בניחוח Citrus Blosson.

המוצרים בקולקצייה:

חלב גוף: תחליב גוף קליל וקטיפתי המזין את העור בלחות באופן מידי, מזין, מרכך ומעניק לו תחושה נעימה. מועשר בשמן שקדים וחלב שיבולת שועל, הוא נספג אל תוך העור בקלילות ומעניק לו רכות. מיד לאחר השימוש עורך ירגיש רווי בלחות והזנה. מחיר: 105 ₪ | 200 מ"ל

 קרם גוף משקם: קרם עשיר במרכיבי הזנה, אך קליל במרקמו, מכיל ריכוז גבוה של חמאת שיאה, מזין את העור באופן מידי, מגן ומשקם עור יבש. מתאים להזנת עור יבש עד יבש מאד, עם פעולת שיקום ייחודית המחדשת את העור ומשפרת את הגמישות שלו. הפורמולה הייחודית מועשרת בחמאת שיאה מזינה, תמצית צמח הורד היריחו הידוע בסגולות שימור הלחות ושמן קנולה להעצמת תועלות ההזנה. המרקם העשיר שלו נספג בקלות בעור ומותיר אותו רך, מטופח וחלק. נספג במלואו ואינו שומני. מחיר: 105 ₪ | 200 מ"ל

קרם ידיים: מועשר בחמאת שיאה ובתמצית אלו ורה, קרם הידיים שלנו מגן על עור כפות הידיים ומעניק להן לחות ורכות. נספג בקלות ומותיר את כפות הידיים חלקות ונעימות. מחיר: 69 ₪ | 200 מ"ל

 ניחוח לחלל החדר: מפיץ הניחוח האהוב והמוכר בניחוח החדש Citrus Blossom , ימלא את ביתכם או כל חלל שתרצו באנרגיה חדשה ומרוממת, וניחוח רענן ושובבי, מוגש בדיפיוזר זכוכית מעוצב ויוקרתי. מחיר: 109 ₪ | 250 מ"ל

 קרם לחות לגוף : קרם גוף מושלם לטיפוח יומיומי, מרווה את העור באופן מיידי במעטה עמיד ומשי של לחות. הנוסחה הרכה מועשרת ב-7 שמנים בוטניים, קוקטייל של הליפידים המזינים ביותר בטבע: זית, אבוקדו, בוראז΄, נבט חיטה, חוחובה, מקדמיה ושיאה. נספג במהירות, מתאים לעור רגיל עד יבש, מעניק לו מראה אחיד וזוהר ותחושה נעימה ורכה. מחיר:  95 ₪ | 200 מ"ל

מארז פסח סבון צילום: רונן מנגן

 

אפשרויות נפתחות | ערכה פרקטית לחיבור לקול הפנימי

מוצר משמעותי שתעניקו באביב הזה לעצמכן או ליקרות הסובבות אתכן הוא ערכת אפשרויות נפתחות. הערכה עצמה וכל עולם התוכן הנלווה אליה מתאימים לכל מי שחיי העולם הפנימי מעסיקים אותה ברמה כזו או אחרת – החל מעיסוק בתחומי התפתחות אישית וטיפול מקצועי ועד לרמת הפרקטיקה של חיי היום יום ברגעים הקטנים שהם בפועל הכי הגדולים שלנו ובהם אנו מתנתקות לרגע מהסביבה לטובת התבוננות קצרה והבהרה של המודעות הפנימית שלנו. רכיבי הערכה מתאימים למגוון מצבים החל מהדקות השקטות של כוס הקפה ועד לשולחן השבת המשפחתי.

הערכה כוללת 48 קלפים מאוירים בליווי חוברת המכילה טקסטים עמוקים ומוקפדים בעבור כל אחד מהם. בנוסף הערכה מכילה את 'פנקסי האפשרויות' אשר כוללים כ- 100 פתקים של "משפטי אפשור" המשמשים כלי זמין ונגיש לחיבור אל נתיבי התודעה במהלך היום.

אפשרויות נפתחות צילום: טלי ויטנברג יזמית ומפתחת הערכה.

אתר אפשרויות נפתחות: https://www.taliwittenberg.com / taliti@gmail.com

מארזי טואלטיקה חאלבין 

'חלאבין' מציעה מארזי טיפוח שונים המאגדים מוצרי טואלטיקה: תחליבי גוף, דאודורנטים ללא אלומיניום, בשמים, קרמים לטיפוח כפות הידיים ועוד. המארזים מוצעים בגדלים שונים ובניחוחות הפופולאריים המוכרים ווהקלאסיים  של המותג. מידנייט – הסדרה הכחולה עם הניחוח הקסום והוותיק, לאבליין – סדרה המבוססת על תמצית שורש ג'ינסינג, רוז' – סדרה המבוססת על תמציות ורדים, מידנייט-וויט ולאבליין כתום – סדרה המבוססת על ויטמין C.

המוצרים במארז הם בגודלם המקורי וזהים למוצרים המקוריים הנמכרים במהלך כל השנה באופן יחידני. קרם גוף 275 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל ודאודורנט ספריי 187 מ"ל.

מארזי טיפוח של חלאבין צילום: לירון ליבו

מחיר: החל מ- 50 ₪ תלוי בגודל המארז, להשיג ברשתות הפארם, המשביר, רשת BE ובפרפומריות

מתנות חברתיות ערך ונתינה

מתנות מקוריות לפסח עם ערך חברתי המיוצרות על ידי מתמודדים עם מגבלה נפשית העובדים במרכזי התעסוקה של אנוש ברחבי הארץ. הרווח ממכירת המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים – על מנת להוות עבורם מקור הכנסה נוסף ולסייע להם להשתלב בקהילה.

מארז פיקנוק – כל מה שאתם צריכים לפיקניק מפנק –239 ₪

מפה משובצת צהוב-לבן 150X150 ס"מ, 4 צלחות מלמין שחורות (רב פעמי), 4 כוסות מלמין שחורות (רב פעמי), סכו"ם עץ מבמבוק – 4 מזלגות, 4 סכינים, שקית אשפה, מלחיה ופלפליה מזכוכית, פותחן, סל פלסטיק מחיר: 239ש"ח

מארז סל פיקניק, צילום: טל סיון ציפורין

צלחת ליל סדר עגולה קלאסית מקרמיקה בעבודת יד: מחיר 105 ₪

ניתן להזמין מחנות האון ליין של עמותת אנוש – "אנושופ" בכתובת: www.enoshop.co.il.    

CASTRO HOME  קולקציית חג

רשת כלי הבית והלייף סטייל מבית האופנה קסטרו במגוון מארזים מעניינים,ארז CLASSIC: מארז קלאסי הכולל קרש הגשה שילוב של עץ ואבן , קראף זכוכית, 6 כוסות WAVE וחבילת מפיות בהדפס נקודות.

CATSRO HOME מארז קלאסיק  צילום: אודי דגן

מחיר: 179.90 ש"ח

מארזי חג FOREVER LSRAEL

מארז ESSENTIALS

מארזים המתאימים לכל הגילאים, המארז מכיל קרם אלו פרופוליס קרם טיפולי בעל מרקם עשיר המעניק לעור לחות והזנה על בסיס אלוורה ופרופוליס,גל לצחצוח השיניים פוראוור ברייט המכיל פורמולה עדינה ונטולת פלואוריד המבריקה ומחזירה את השיניים לצבעם המקורי ללא שחיקה או חומרי הלבנה מלאכותיים ודיאודורנט סטיק מבוסס אלוורה המעניק הגנה אפקטיבית נגד ריחות למשך כל היום.

מארז Essentials צילום:ייח"צ Forever Israel

מחיר: 190 ₪

מארז טיפוח עור הפנים
מארז מתנה המוקדש להזנה טבעית לעור הפנים עם מוצרים שיתאימו לשגרת הטיפוח היום יומית. המארז מכיל לחות מרגיע מסדרת סוניה המועשר בשפע רכיבים צמחיים ועוצמתיים, מתפרק לחומרים נשאי לחות המותירים אחריהם מראה עור רענן. פילינג אלו סקראב המתאים לשימוש יומיומי ומבוסס על גל אלוורה מיוצב וכדוריות שמן חוחובה ומסיכת גל המזינה את העור, מעושרת באלוורה ובתמצית אצות על בסיס תרכובות ביו-אקטיביות עשירות.

מארז טיפוח עור הפנים צילום:יחצ Forever

מארז אנטי-אייגינג מתקדם
מארז מתנה המכיל מוצרים נבחרים מסדרת האנטי אייגינג של המותג המסייעים לחידוש ושמירה על העור. המארז מכיל קרם ניקוי מסדרת אינפינט על בסיס מרכיבים עוצמתיים טבעיים כמו תמצית תפוח, חומצת אמינו תפוח וחומצות שומן קוקוס וסרום למיצוק מסדרת אינפינט בעל רכיבים המסייעים לתהליך המיצוק הטבעי של העור. קרם לחות עמוק מסדרת סוניה המכיל סרמידים המוסיפים לחות לשכבות העמוקות של העור.

מארז אנטי אייג'ינג מתקדם צילום:יחצ Forever

מחיר: 612 ₪

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ו באתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel
המוצרים לא נוסו על בעלי חיים

מארז טריפל שיק CHIC

מארז טיפוח בשלוש שפופרות נוחות לנשיאה בתיק ובניחוחות ספא נעימים של לבנדר, וניל פטצ'ולי ומסק.

תחליף גוף Aqua: תחליב בעל מרקם קליל הנספג במהירות ובקלות ומותיר את העור רענן ורווי. המכיל תמציות שמנים צמחיות, ויטמין E, מינראלים חיוניים לעור מים המלח ופרוטאין הידוע בתרומתו לריכוך העור ולהזנתו. שימוש יומיומי יתרום למראה עור חלק וגמיש.

קרם הזנה לכפות הידיים: קרם מועשר בתמציות צמחיות של שמן אבוקדו ושמן גזר וויטמין E. שמן האבוקדו חודר לתוך השכבה העמוקה של העור ומספק לחות. הלציטין בשמן אבוקדו מסייע לשמירה על מאזן הלחות. השמן מכיל כמות גדולה מאוד של חומצה אוליאית כ-70% (רכיב שמצוי גם בשמן זית) והוא ידוע כרכיב אנטי איג'ינג המטפל ברפיון וביובש. כמו כן שמן הגזר ידוע כעשיר בבטא קרוטן, יעיל לעור יבש, מעורר חיוניות, גמישות ואלסטיות של העור. קרם הידיים יעיל בשימוש יומיומי לעור יבש וסדוק מנזקי מזג האוויר וחשיפה לחומרי ניקוי.

קרם ריכוך והזנה לכפות הרגליים: קרם מרכך ומזין לכפות הרגליים מועשר במינרלים מים המלח ותמצית שמן קוקוס הידוע ביעילותו הרבה
כלחותן. בעל נוגדי חמצון וויטמין E המעניקים לחות וחיוניות לעור ומאטים נזקים לרקמות העור. התוצאה: כפות רגליים מטופחות ונעימות.

התמרוקים ארוזים בשפופרות של 100 מ"ל

מארז טריפל של CHIC צילום: לירון ליבה

מחיר: 35 ₪,להשיג ברשתות הפארם

האוזניות האלחוטיות של  LG

מגוון דגמים של אוזניות אלחוטיות בעיצוב ארגונומי ייחודי, הכוללים בין היתר סאונד איכותי ומרשים מבית MERIDIAN, מערכת משופרת של ביטול רעשים אפקטיביים ופאסיבי ועם קייס בעלת טכנולוגיית UVNANO המשמידה עד 99.9% מהחיידקים (בדגמים FP8/9). אוזניות מדגם FP9 מאפשרות אף לחבר אותן באופן אלחוטי למושב המטוס או להליכון בחדר הכושר, דבר שישדרג את חוויית השימוש בהן.

אוזניות LG צילום: באדיבות LG

הדגמים שבמבצע:

FP5- במחיר של 499 ₪ במקום 599 ₪, FP8- במחיר של 599 ₪ במקום 799 ₪ ,FP9- במחיר של 699 ₪ במקום 899 ₪ ( מחירים מומלצים לצרכן).

רשת מחסני חשמל

יוצאת במבצעים על מגוון מוצרי חשמל למטבח המשקפים הנחה של עד 30%: בין המוצרים הבולטים שייקר נינג'ה דגם 3001QB ב- 199 שקל,  סיר בישול חשמלי של גולדליין  ב-199 שקל,  קומקום חשמל צבעוני של סאוטר 249 שקל

נוטרי בלנדר של המותג NINJA ברשת מחסני חשמל. צילום יחצ

בתוקף עד 15.4.2022

חג שמח

הוספת תגובה

הוספת תגובה