עמוד הבית » משתלת רגב – פארק מיטל

משתלת רגב – פארק מיטל

צילום: נעמה משיח כהן
לא רחוק מצומת בילו ברחובות שוכנת משתלת רגב במושב אלעזרי נוסדה לפני כ- 35 שנים ו30 דונם חממות המייצרים עצי פרי ונוי וצמחי גן.

משתלת רגב נוסדה כ"י הזוג פועה ושמוליק רגב  המייצרים מגוון תבלינים ופרחים המתאימים לגידול לגינות ציבוריות ופרטיות ומבחר הסוקולנטים יחודיים בשלל צבעים וגוונים. ניתן להתייעץ במשתלה ולקבל ביצוע עבודות גינון.

צילום: פרטי

בתוך המשתלה קיים פארק מרכז מבקרים אטרקציה חקלאית שנוסד ע"ש מיטל ביתם של הזוג אשר נפטרה לפני 5 שנים מסרטן. בפארק  קיים אזור משחקיה, אוספים של ציפורים ובעלי כנף נדיר, גן טרופי, גנים יפניים, אוסף בונסאי נדיר ואוסף ענק של קקטוסים ייחודיים שגדלו במקום במשך שנים רבות.

צילום: פרטי

בגינת קקטוסים ניתן לראות סוגים שונים של סוקולנטיים וצמחי אוויר, כ- 5000 בני 50 שנה מיני קקטוסים, ובמקום נערכים סיורים לקבוצות ומידע  נרחב על גידול הקקטוסים, ארץ המקור, ההבדלים המהותיים ביניהם, דרכי הרבייה, ההרכבות השונות, וכן ניתן לחזות בפריחה האביבית המיוחדת.

צילום: פרטי

הגן היפני, תחושה של אווירת רוגע ופסק זמן קצר להתנתק מהעולם וניתן לראות בגן זן בודהיסטי, את התכנון המוקפד של סידור סלעים מיוחדים המעניקים תחושה של עוצמה וטבע. משטחי החצץ המסורתיים מכניסים עוד יותר לאווירה יחד עם מיעוט צמחיה ושלל אלמנטים פיסוליים, מנורות אבן, מפלי מים ועוד. בגן נמצאים שלושה איים עם דשא יפני כשברקע עצי נוי גזומים, בבריכות ניתן לצפות בדגי זהב, דגים נוספים ושלל צבי מים ידידותיים וכן לשמוע את קולות הצפרדעים. צמחי המים הינם נופר, חסות מים, יקינטון מים וקנה. ניתן לחזות בצמחים הלקוחים מאזורים טרופיים  ביחד עם אוסף נדיר של בעלי כנף ססגוניים.

צילום: פרטי

בפארק כל העולמות מתאגדים עולם הצומח, עולם החי, מים ואומנות שיוצרים חוויה למבקרים.

שעות פתיחת המשתלה:

א' – ה' 08.00-17.00

שבת: 10.00-17.00

עלות כניסה לפארק מיטל- 15 ₪ ( תשלום מגיל שנה )

עלות כניסה עם סיור- 30 ₪ ( סיור כשעה וחצי)