עמוד הבית » ניחוחות של גן ורדים לבנים, בנגיעות קסם נשי וחושני

ניחוחות של גן ורדים לבנים, בנגיעות קסם נשי וחושני

SABON צילום רונן מנגן
מותג הלייף סטייל White Rose לצאת למסע ניחוחות קסום בגן הוורדים של SABON, Le Petit Jardin De Roses, ולאמץ את כוח הריפוי של הוורד.

SABON משיק בימים אלה ניחוח חדש במהדורה מוגבלת  WHITE ROSE זר של ורדים לבנים בניחוח פרחוני ונקי.  הניחוח החדש של ברגמוט (ניחוח הדרי עמוק) רענן ושובל של עלי כותרת של ורדים לבנבנים ויסמין עם כל הרכות הרומנטית והטוהר המתלווה אליהם. מעבר למלודיה הפואטית, נגלה מגע של תחכום חושני, עם גימור מאסק שמימי המעניק חותמת ניחוח טהורה ומעודנת על העור. הקולקציה החדשה משלבת שלוש תמציות ניחוח עיקריות ברגמוט ורדים לבנים ומאסק.

המהדורה המוגבלת משלבת את מגוון מוצרים :

Shower Oil להחיות את העור עם שמנים טבעיים, תוך הזנה והגנה עליו, עם לניקוי אמיתי של העור וטיפוחו. מועשר ב-4 שמנים בוטניים: שמן זית, אבוקדו, חוחובה ונבט חיטה, חומצות אומגה 3,6,7 ו-9, וויטמינים D ו-A. ה-Shower Oil  מושלם לפינוק העור ומותיר אותו קטיפתי ורך.

צילום יחצ

300 מ"ל/ 59 ₪

 פילינג גוף- פילינג הגוף פותח במיוחד על מנת לעורר עור עייף ולהזין אותו. מועשר במלחי ים המלח העשירים במינרלים חיוניים, 4 שמנים בוטניים: שקדים, חוחובה, אנדירובה ואסאי ובנוסף מכיל ויטמין E. הפילינג מסיר בעדינות תאי עור מתים, מעניק לעור חיוניות ומותיר אותו רך ומשי.

פילינג צילום יחצ

320 גר'/ 95 ₪

 חלב גוף Silky Body Milkתחליב גוף קליל וקטיפתי אשר מתמזג בעור באופן מידי, מעניק לו לחות, רכות, הזנה ותחושה נפלאה. מועשר בשמן שקדים וחלב שיבולת שועל, נספג בעור במהירות והשפעתו מורגשת מיד. לאחר שימוש בחלב הגוף, עור יבש יחוש רווי לחות במהירות ויהפוך להיות רך ומשי.

חלב גוף צילום יחצ

200 מ"ל/ 99 ₪

 EAU De SABONהבושם הייחודי של SABON , אפשר להשתמש בו לבד או כסיומת למוצרי טיפוח הגוף, על מנת להעניק חותם ניחוח סופי. מכיל 69% אלכוהול, יותר מרוכז מתרסיס לגוף אך פחות מרוכז מבושם מסורתי מה שמקנה לו את היכולת להיות רענן וקליל אך עם זאת להותיר ניחוח למספר שעות. מוגש בבקבוק חגיגי הארוז בנרתיק יוקרתי עשוי 100% כותנה.

בושם צילום יחצ

 80 מ"ל / 169 ₪

 קרם ידיים– קרם הידיים עשיר בחמאת שיאה מלאה בלחות ותמצית אלו ורה, מגן על העור העדין של כפות הידיים ומעניק לו לחות מיידית ורכות. נספג בקלות ומותיר את העור קטיפתי מתמיד.

קרם ידיים צילום יחצ

30 מ"ל/ 25 ₪

 Bath Ball כדור מינרלים לאמבט- כדור מינרלים לאמבט  שמתמוסס ומשחרר מינרלים שמקורם בים המלח וממלא את החלל בניחוח וורדים חלומי.

כדור מינרלי צילום יחצ

160 גר'/ 22 ₪

מפיץ ריח AROMAהציפו את הבית, המשרד או כל חלל אחר בו תחפצו בניחוח שאתם אוהבים עם מפיץ הריח היפהפה והמעוצב לעילא, שמוצע כעת בניחוח הוורד הכובש.

מפיץ ריח צילום יחצ

250 מ"ל/ 115 ₪

צילום רונן מנגן

 את מוצרי הקולקציה והמארזים ניתן להשיג בחנויות ובאתר: sabon.co.il

ביקורת המערכת: כל פעם שהשליח מגיע עם מארז של "סבון של פעם" אני כבר מחייכת וחושבת לעצמי, האם אני שוב יופתע ?אז כן! הם עושים זאת ובגדול, הגיע מארז יוקרתי כהרגלם בקודש בהחלט מרשים הכולל מידע כתוב בצורה אסתטית על השראת המוצרים ובתיבול היסטורי על מארי אנטואנט והמוצרים החדשים. הניחוחות הן של תשוקה על החיים וחושניות מלטפת תחושה של זר פרחים ענק נמצא בקרבת מקום, תמהיל המארז משובח להפליא תוך הקפדה על איכות המוצרים וכמובן חווית משתמש מושלמת.