נעלי קרוקס נכנסו לתודעה הצרכן הישראלי מעל מ-15 שנה. עם השנים הרחיבה את קהל היעד שלה בכך, שיצרה עיצובים טרנדיים, שיקים בקו צעיר עם המון צבעוניות. המותג פונה כהיום כמעט לכל הקהלים החל מילדים ועד נעלי נוחות לגיל השלישי. הנעלים מיוצרות בטכנולוגיה חכמה, הן מבודדות חום וקור ומוכחות כמפחיתות את עייפות השרירים לעומת עמידה ללא נעליים ביותר מ-60%.
במרץ 2018 השיקה החברה את הרפידות הרכות הנותנות תמיכה לכף הרגל והופכות את הנעליים לגמישות יותר. המותג יצר לא מעט שיתופי פעולה בשנים האחרונות, ביניהם עם מותגי אופנה עילית כמו בלנסיאגה, והנעליים כיכבו על מסלולי שבועות האופנה ברחבי העולם. בקולקציה החדשה ניתן למצוא דגמים צבעוניים בעיצובים חדשים ומרגשים, הדפסי טאי דאי, דגמים קלי משקל, נעלי פלטפורמה, דגמים טבעוניים ושפע של ערכים סביבתיים גבוהים.
הנעל השנויה במחלוקת שוברת את כל המוסכמות וחוזרת בענק – משפיעני על מעבר לים כמו אריאנה גרנדה, ג'סטין ביבר וקיארה פראני כבר מדגמנים את הקרוקס שלהם בכל הזדמנות. עכשיו גם הישראליות מתחילות להשתכנע – ביניהן עדן פינס, ספיר אביסרור ונטע ברזילי…
אז מה איתכם?
הוספת תגובה