עמוד הבית » "נערת התפוזינה "חוזרת לפרסומות

"נערת התפוזינה "חוזרת לפרסומות

תפוזינה ליהי קורנובסקי צילום רפי דלויה
לאחר אודישנים רבים לתפקיד, שהפך למיתוס, נבחרה ליהי קורנובסקי, "להיכנס" לשיער הכתום ולהיסטוריה המפוארת של נערות תפוזינה, שהפכו לקלאסיקה עוד משנות ה-90

נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון"..

את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.