עמוד הבית » סדרת הדרמה המדוברת שהפכה לתופעה תרבותית עכשיו אצלכם בבית

סדרת הדרמה המדוברת שהפכה לתופעה תרבותית עכשיו אצלכם בבית

THE HANDMAIDS TALE S3 צילום יחצ
"סיפורה של שפחה", זוכת ה"אמי" ו"גלובוס הזהב", חוזרת לעונה שלישית שתשודר רק ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

"סיפורה של שפחה" (The Handmaid's Tale""), סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, מבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ("עין החתול"). על העיבוד הטלוויזיוני אמון היוצר ברוס מילר ("4400", "The 100") ובתפקיד הראשי מככבת אליזבת' מוס ("מד מן", "קצה האגם"). העונה השלישית של סדרת הדרמה עטורת הפרסים תהיה זמינה רק ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב, ושלושת פרקי הבכורה של העונה ישודרו ברצף. הפרקים יעלו ל-HOT VOD כבר בשעות הבוקר וישודרו בערוץ HOT HBO ב-22:00 בערב.

"סיפורה של שפחה" מתרחשת בהווה דיסטופי בו חלק מארה"ב, שכעת מכונה "רפובליקת גלעד", נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה; אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן. ג'ון (מוס), המכונה שלפרד, הופרדה מבעלה ובתה באכזריות ונלקחה לשרת בביתו של אחד ממפקדי המשטר. בעונה השנייה ילדה ג'ון תינוקת, אותה הצליחה להבריח מחוץ לגלעד בסיוע המחתרת.

עלילת העונה השלישית סובבת סביב מאבקה של ג'ון במשטר הדיקטטורי של גלעד, אחרי שוויתרה על האפשרות לברוח בעצמה לקנדה והחליטה להישאר ולהילחם. כעת, היא מנסה להכות חזרה בממשל כנגד כל הסיכויים, תחת התפילה המחודשת "יבורך המאבק". העונה החדשה תביא איתה מפגשי איחוד מרגשים, בגידות ומסע אל לבה המצמרר של גלעד.

"סיפורה של שפחה" הפכה מסדרת טלוויזיה מטלטלת, אינטליגנטית ומעוררת מחשבה לסמל המאבק ולמונח שמבטא התפכחות מול עוול ודיכוי. היא זכתה לביקורות מהללות ולהצלחה מסחררת בארץ ובעולם, כולל מערכונים פארודיים ב"סאטרדיי נייט לייב" וב"ארץ נהדרת", וכיכבה ברשתות החברתיות זמן רב אחרי שהסתיימה. היא גרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" לסדרת הדרמה הטובה ביותר והשחקנית הטובה ביותר בדרמה (מוס) וכן 11 פרסי "אמי", ביניהם פרס הדרמה הטובה ביותר, השחקנית הטובה ביותר, בימוי ותסריט. כך הותירה חותם נוסף בהיסטוריה של הטלוויזיה, כשהיתה לסדרת הסטרימינג הראשונה לזכות בקטגוריית "הדרמה הטובה ביותר".

לצדה של מוס ישובו לככב בעונה השלישית גם זוכת ה"אמי" אן דאוד ("הנותרים"), זוכה ה"באפטה" ג'וזף פיינס ("שייקספיר מאוהב"), אלכסיס בלדל ("בנות גילמור"), איבון סטרהובסקי ("צ'אק", "דקסטר"), מקס מינגלה ("הרשת החברתית"), או.טי פגבנל ("Looking"), סמירה וויילי ("כתום זה השחור החדש"), זוכה ה"אמי" בראדלי וויטפורד ("הבית הלבן"), ומדלין ברואר ("כתום זה השחור החדש").

החל מה-6.6, ימי חמישי בבוקר ב-HOT VOD וב-NEXT TV וב-22:00 ב-HOT HBO