עמוד הבית » סדרת הפרביוטיקה לעור הפנים

סדרת הפרביוטיקה לעור הפנים

צילום: דני גולן
רשת מרפאות הקוסמטיקה של ד"ר אלמן משיקה סדרה טבעית וייחודית. הסדרה מספקת מענה למושג החדש: אנטי פולושן, כאמור התייחסות לזיהום הסביבתי כולל קרינה והמתח שמלווה את חיינו.

אז באו נדייק יותר, על פני עורנו חיים חיידקים, אסידופולוס – 'הטובים'. אנאירובים – 'הרעים'. אשר אמורים לחיות באיזון על עורנו. אך, היות שאנו חיים בסביבה עם זיהום האוויר, מתח, תרופות, קרינה, מזגנים, שימוש בחומרי ניקוי ועוד… האיזון מופר ו'האנאירובים' מנצחים. מכאן נובע העיקרון שעומד מאחורי פיתוח הסדרה, חיזוק ושיפור הסביבה התומכת בחיידקים הידידותיים לנו.

בנוסף, המוצרים מחזקים גם את המערכת החיסונית אשר נפגעת מנזקי הסביבה וצורת החיים. לכן במידה ונקפיד על פרביוטיקה (המצע והאוכל הנכון לחיידקים הטובים) נימנע מלהגיע לפרוביוטיקה.

הסדרה מכילה 4 מוצרים: קרם יום, סרום, קרם עיניים ומסכה. המוצרים מכילים את הRVIVYL (זוכה 3 מדליות זהב בתחום הקוסמטיקה). מדובר בתמצית טבעית, המופקת ממקור בוטני, שממריצה את מחזוריות העור, מגנה ומשפרת את מחסום ההגנה של העור.

קרם העיניים: מצוי גם החומר פרודזיה- תמצית מעץ המשי, המשמש כחיקוי להורמון המלטונין- הורמון השינה. משפר מצב של נפיחות וכהויות סביב העין.

מסכה:  קיים שילוב בין הפרביוטיקה שמופקת מאצה בשם אקטיביום, לבין מינרלים וחימר לבן, הידוע בתכונות הריפוי וניקוי הרעלים שלו.

צילום: דני גולן

כל המוצרים מכילים חומצה היאלורונית לשיפור הלחות, ותערובת שמנים נפלאה משמן חוחובה, שקדים מתוקים, סקוולאן, חמאת שיאה ועוד.

בנוסף, הסדרה מכילה את מרכיב CITYSTEM –  פיתוח טכנולוגי מתקדם, להגנה מפני הזיהום הסביבתי. מרכיב שקיבל פרס ב-2017 בסין על היכולת לספיחת רעלים – דיטוקס מושלם לעור. הסיטי סטם מספק גישה חדשה במאבק היום יומי בזיהום האוויר ובקרינה הכחולה. מופק מצמח המרוביום וולגרה, עשיר בפיטוכימיקלים – הפיגמנט הירוק, אנטיאוקסידנט חזק במיוחד. נקבל יתרונות קוסמטיים מידיים וארוכי טווח, על ידי חיזוק מעטפת התא, כולל התאים המילוצנטים.

תוצאות משימוש במוצרים: הפלורה הטבעית משתפרת. עור רגיש ואדמומי ירגיש הטבה לאחר כמה ימים. נוצרת הגנה טובה ל- DNA בתאי העור וניכרת הטבה במטבוליזם בעור.

צילום: דני גולן

ד"ר מוניקה אלמן: "בטוחה שכל אחת ואחד שישתמשו בסדרה, יחושו הטבה ושיפור מיידי במצב עור הפנים". ניתן להשיג בסניפי הרשת או בחנות המקוונת באתר www.elman.co.il/shop.

נסיינית המערכת: קיבלתי את הסדרה לפני כמה ימים, אוכל לומר אני מכירה הרבה מהמוצרים של ד"ר אלמן. זו סדרה פורצת דרך ושונה בחשיבתה עבור עורנו. לאחר בדיקה של 3 ימים העור מבריק יותר, רענן, מראה זוהר וחלק.