עמוד הבית » סדרת חטיפים – Energy Simply

סדרת חטיפים – Energy Simply

חטיף-אנרגי-סימפלי-וטור-צילום: באדיבות-סטודיו-שטראוס
שטראוס וסטארטאפ הפודטק הישראלי TORR משיקים סדרת חטיפים המיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המייתרת את השימוש בסוכר מוסף או בממתיקים מלאכותיים.

סדרת חטיפים חדשה בשיתוף עם חברת הפודטק TORR

החטיפים מגיעים בשלושה טעמים: חטיף פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, חטיף פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק וחטיף פירות ושקדים עם זיתים ותבלינים

שטראוס בשיתוף עם חברת TORR, מחממת הפודטק The Kitchen של שטראוס, משיקות סדרת חטיפים חדשה תחת מותג ה- Better For You 'Energy' – , תחת השם Energy Simply.

חטיפי Energy Simply פותחו בטכנולוגיה החדשנית ופורצת הדרך של חברת הפודטק TORR, המאפשרת ייצור חטיפי בר ללא צורך בתוספת סוכר, כפי שנהוג ברוב החטיפים בקטגוריה, לרבות דבש, סילאן, גלוקוז, ממתיקים מלאכותיים וכיו"ב, הנדרשים לחיבור הרכיבים השונים. הטכנולוגיה החדשנית, המשלבת לחץ מכני ואנרגיה אולטרסונית יוצרת חוויה סנסורית יוצאת דופן, אותנטית ומיוחדת, המדגישה את טעמי המקור של הרכיבים ומעניקה טעם שונה בכל ביס.

סדרת חטיפי Energy Simply כוללת 3 טעמים: חטיף פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, חטיף פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק וחטיף פירות ושקדים עם זיתים ותבלינים. מקור הסוכר בסדרה מגיע מחומרי הגלם בלבד והיא ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר וטבעונית. החטיפים מיוצרים במפעל המתקדם של TORR הממוקם באזור התעשייה תנובות.

משקל: אגדת 3 חטיפים- 90 גרם, כשרות: מועצה אזורית לב השרון, תוקף: 10 חודשים, אלרגנים:  מכיל: בוטנים, אגוזים (שקד, לוז, פיסטוק, פקאן) שומשום. עלול להכיל: חלב, אגוזים (קשיו, מלך, ברזיל, מקאדמיה, ערמונים, צנובר) סויה.

ניתן למצוא ברשתות השיווק.

נסיינית המערכת: ראשית יש לציין שהחטיף טבעי ובריא, שנית החטיף ממותק בסוכר טבעי ולא בחומרים לא טבעיים, שילוב הטעמים מעניינים וטבעיים. עיצוב אריזת החטיף יפה המשדרת איכות וטריות המוצר.