עמוד הבית » סדרת צ'אי קר על בסיס חלב

סדרת צ'אי קר על בסיס חלב

קומפוזיציית-כוסות-צ'אי, צילום: יוסי מור
ויסוצקי ותנובה חברו יחדיו והשיקו סדרת משקאות צ'אי עם חלב טרי, צ'אי (תה שחור עם תבלינים), בכוסות אישיות.

השקת סדרת הצ'אי בכוסות מתאימה למגמות עולמיות של פרסונליזציה ופתרונות נוחות, On the go. כיום קיימים בעולם יותר פתרונות של משקאות מוכנים לשתייה המאפשרים לצרוך אותם בדרך, לרבות קפה קר ותה קר. סדרת התה כוללת שלושה טעמי צ'אי, המבוססים על מיצוי תערובות תה ייחודיות: צ'אי מסאלה, צ'אי קרמל וצ'אי ורדים.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק בחטיבת החלב של תנובה, "תנובה, המומחית בתחום החלב, חברה לויסוצקי, המומחית בתחום התה, כדי להביא חדשנות משמעותית למדף ולפתח את עולם משקאות החלב to go. שיתוף הפעולה עם ויסוצקי הוא מכפיל כח, שיאפשר לנו להציע לקהל הצרכנים שלנו מוצר ייחודי במקרר ולויסוצקי להגיע לקהל לקוחות חדש שצורך משקאות קרים לדרך. הצ'אי הקר הוא מוצר ייחודי המביא עמו חדשנות לקטגוריה הצומחת של משקאות אישיים בכוסות. תנובה הגדירה את תחום המשקאות בכוסות אישיות כמנוע צמיחה, כאשר בימים אלה השלמנו הקמת קו ייעודי למילוי כוסות, שיאפשר השקת מגוון סדרות של כוסות אישיות בטעמים שונים" אומרת בצר.

לדברי מיכל לוי, סמנכ"לית יחידות תה, קולינריה בוויסוצקי, "אנו מחפשים כל העת כיצד לחדש ולרגש את הצרכנים שלנו. קטגוריית התה צומחת גם בעונת הקיץ (בהשוואה לקיץ דאשתקד) ונותנת מענה לצרכים חדשים דרך משקאות מגוונים, בעלי טעמים וארומות ייחודיות, לכן החלטנו לצאת עם משקה מרענן לקיץ בשיתוף החברה המובילה בתחום החלב, שיאפשר ללקוחות ליהנות מתה ייחודי ומרענן גם כאשר חם בחוץ. ויסוצקי מציעה מגוון רחב של מוצרים הפונים לקהלים שונים ומגוונים. סדרת הצ'אי(תה שחור עם תבלינים), שהשקנו בחורף, הצליחה רבות בקרב הקהל הצעיר. בעקבות ההשקה,  נרשמה פתיחות לשתיית תה עם חלב בקרב יותר מ-40% מהאוכלוסיה, כאשר 1 מתוך 3 נבדקים ראה בצ'אי תחליף אטרקטיבי לקפה מאחר והסדרה נתפסת טרנדית, מפנקת, עשירה ומגוונת (סקר שנערך על ידי מכון ברנדמן ). שיתוף הפעולה עם תנובה, יאפשר ליהנות מצ'אי ייחודי ומרענן On the go".

שוק התה בישראל מגלגל כ- 245 מיליון שקל, על-פי נתוני סטורנקסט ב-2021, וצומח בתקופה המצטברת במעל 4%.

היסטוריית הצ'אי

צ׳אי הוא השם ההודי למשקה התה, אשר גדל בהודו כצמח בר אך החל להישתל ברחבי חצי היבשת ההודית בכמויות גדולות רק במאה ה19, כשהבריטים גידלו אותו לתה לממלכה הבריטית. גם אחרי שהודו קיבלה עצמאות מהאימפריה הבריטית, ההודים הפכו למעצמת תה והם עדיין שותים ומגדלים תה לכל העולם.