עמוד הבית » סיור וירטואלי בצריף בן-גוריון

סיור וירטואלי בצריף בן-גוריון

בן גוריון בסלון צילום פאול גולדמן, אוסף גולדמן, מוזיאון ארץ-ישראל
מידי יום ייצאו סיורים וירטואליים מודרכים – ללא תשלום – בצריף בן-גוריון,באמצעות אפליקציה שאף תאפשר דיאלוג עם המדריך וצפייה בשותפים האחרים בסיור.

ימי הקורונה והשעות שנכפות על כולם לשבת עם הילדים בבית מזמנות רגעים של שעמום ומתח אצל הילדים, אבל גם מזמנות הזדמנויות להעשיר את עולמם בידע היסטורי מרתק ובאמצעים ויזואליים עכשוויים.

באמצעות אפליקציית zoom יתקיימו בצריף בן-גוריון מידי יום בין 2 ל-3 סיורים מודרכים, כאשר מדריך מסתובב עם מצלמה ברחבי האתר, עוצר בנקודות עניין ומספר סיפורים גדולים ואנקדוטות קטנות על האיש הענק שהותיר חותם כה משמעותי בחיי המדינה.

הסיור נפתח בסרט קצר שמספר על חייו של בן-גוריון, ואחריו יוצאים להכיר את בתי השכונה של קיבוץ שדה בוקר בה התגורר. המבקרים יכנסו לבית הגבס- בית הקבע הראשון שנבנה בקיבוץ שדה בוקר, בו לומדים על הקשר המיוחד בין דוד בן-גוריון לבין הנגב בכלל וקיבוץ שדה בוקר בפרט.

הדובדבן שבקצפת הוא ביקור בביתם המקורי של דוד ופולה בן-גוריון, שם מכירים מקרוב את הבית שנשמר כפי שהיה בימים שחיו בו בני הזוג. רואים את חדרי השינה הנפרדים, את המטבח עם הבלנדר בו הייתה מכינה פולה את מנת הקוץ' מוץ' אותה אכל בן-גוריון מדי יום, את הספרייה של בן-גוריון עם אלפי הספרים שבה (המהווים רק חלק קטן מספריו), חפצים ומזכרות ועוד.

במהלך הסיור ניתן לשאול שאלות בכל רגע, לצפות בשותפים הנוספים לסיור ולקבל תקריב של כל חפץ בבית, ואפילו בתוך הארונות.

צריף בן גוריון
צילום חנן אפשטיין

ניתן להירשם לסיור ללא עלות באתר צריף בן-גוריון, שם יינתנו הנחיות מדוייקות כיצד להוריד את האפליקציה ולהצטרף לסיור.

לפרטים ובאתר .

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה