עמוד הבית » צמיחה בתיירות לפליפינים

צמיחה בתיירות לפליפינים

תמונות באדיבות: גיא פריבס ומשרד התיירות של הפיליפינים
משרד התיירות של הפיליפינים חתם בימים אלה על מזכר הבנות (MOU) עם חברת התעופה טורקיש איירליינס במטרה להגדיל את נפח תנועת התיירות לפיליפינים, באמצעות טורקיש איירליינס, ממדינות הים התיכון, לרבות ישראל, ומאירופה.

החתימה על המזכר התבצעה במשרדים הראשיים של טורקיש איירליינס באינסטנבול. על המזכר חתמו סגן שרת התיירות של הפיליפינים, בניטו בנגזון, ויו"ר חברת טורקיש איירליינס, אילקר איצ'י.

במסגרת שיתוף הפעולה משרד התיירות של הפיליפינים וחברת טורקיש איירליינס יבצעו פרויקטים שונים ומגוונים במהלך שנת 2020, כדי להגדיל את נפח תנועת התיירות למדינת האיים הקסומה. בין הפעולות שיבוצעו במשותף: קמפיינים שיווקיים; פרסום מותגים; שיווק דיגיטלי ואלקטרוני; סיורי היכרות, רוד שואו ועוד.

סגן שרת התיירות של הפיליפינים, בניטו בנגזון, אמר כי למזכר ההבנות חשיבות רבה בהגברת הצמיחה ומכירת חבילות תיירות תחרותיות יותר לפיליפינים. יצוין, כי קצב הצמיחה מישראל לפיליפינים ב-5 השנים האחרונות עמד בממוצע על 16 אחוז לשנה.

באדיבות: גיא פריבס ומשרד התיירות של הפיליפינים

הפיליפינים נוקטת באמצעים רבים ומגוונים כדי להתמודד עם וירוס הקורונה, להקטין את התפשטותו ולאפשר למטיילים הרבים במזרח הרחוק ליהנות מיופייה עוצר הנשימה של מדינת האיים. הפיליפינים הייתה אחת המדינות הראשונות בעולם, שנקטה צעדים דרסטיים ונחרצים כדי להתמודד עם הוירוס. הפיליפינים היא עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי.

בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה.

באדיבות: גיא פריבס ומשרד התיירות של הפיליפינים

בפיליפינים מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים. הזמן הטוב ביותר לבקר בפיליפינים בחודשים דצמבר עד מאי.