עמוד הבית » סינגל החדש של מיכאל גריילסאמר "וכל החיים"

סינגל החדש של מיכאל גריילסאמר "וכל החיים"

צילום : עוז ברק
אחרי שכבש את מצעדי ההשמעות וזכה ליותר מרבע מיליון צפיות ביוטיוב עם השיר "אשתי היקרה-לא נרדם".מיכאל גריילסאמר משיק סינגל החדש .

מיכאל גריילסאמר ו"כל החיים"

מילים ולחן: מיכאל גריילסאמר

הפקה מוזיקלית ועיבוד: בנו הנדלר

 

אחרי שכבש את מצעדי ההשמעות, הגיע למקום השני במצעד גלגלצ וליותר מרבע מיליון צפיות ביוטיוב עם השיר "אשתי היקרה-לא נרדם", מיכאל גריילסאמר מפתיע בשיתוף פעולה מוזיקלי מבטיח עם בנו הנדלר. "וכל החיים" הוא המנון פופ בגוונים אפלים, הכינור של גריילסאמר מצד אחד והבסים והגרוב של הנדלר מצד הם חיבור ייחודי מענג אוזניים.

מיכאל גריילסאמר נכנס לחיינו בסערה עם הסינגלים המצליחים "יאללה בואי" ו"אשתי היקרה-לא נרדם" שזכו להשמעות וביקורות מטורפות, כמו כן גם ״התקווה משחקי הכס״ הויראלי. אחרי שיתופי הפעולה המוצלחים שלו עם אמנים מובילים ביניהם עלמה זהר, מוש בן ארי ואמנים מכל העולם, אי אפשר לפספס את מגע הזהב שלו. גריילסאמר מקסים מחדש בסינגל ממכר שיגרום לכם להתאהב ישר מהאזנה ראשונה. "וכל החיים" הוא פרי שיתוף פעולה מוזיקלי מרתק שנולד בעקבות הזמנה של האיחוד האירופי לשיר והוביל להמשך עבודה משותפת פורה.

הכשרון של גריילסאמר מגיע גם לקולנוע: בימים אלה הוא מופיע ככנר בסרטו החדש של אבי נשר "סיפור אחר" ומנגן כינור גם בסרטו החדש של עמוס גיתאי ״רכבת קלה״.

מיכאל גריילסאמר על השיר: "את השיר הזה כתבתי כשהלכתי לטיול עם שיר, הבת שלי בת השנתיים בשכונות היפות של ירושלים, קטמון ורחביה בהן גדלתי. מגיל חמש הייתי הולך ללמוד כינור כשהאקדמיה עוד הייתה ברחוב בלפור. הרחובות האלו עדיין מרגשים אותי ונותנים לי המון השראה.

בגדול אני מרגיש שהשיר הזה מבטא געגוע אבל בעיקר חוסר אונים שלי ושל אחרים בתקשורת בשנים האחרונות. גם כשאנחנו קרובים אנחנו רחוקים ולפעמים כשאנחנו רחוקים אנחנו קרובים יותר."

הופעות קרובות:

שלישי – 12/2 – 20:00 לבונטין 7, ת״א

פייסבוק / אינסטגרם

שירה וכינור: מיכאל גרייל-סאמר

גיטרה אקוסטית, באס ותכנות: בנו הנדלר