עמוד הבית » סינגל חדש של שוהם טפיארו- משחרר אותך

סינגל חדש של שוהם טפיארו- משחרר אותך

שוהם טפיארו- צילום- גל וסרמן

טפיארו יוצרת על ספקטרום שנע בין טכנו, פופ והיפ הופ, מאתגרת את גבולות הז׳אנרים באופן טבעי, עקב השפעות של שירה ערבית ומוזיקה ישראלית קלאסית אותן ספגה בבית, בילדותה בקיבוץ בצפון הארץ. לאלו מצטרפים יכולות תיאטרליות ונוכחות בימתית מרהיבה שנראה כי מדובר במשהו מולד. היא שובה את הקהל שלה בהופעות ולא ניתן להוריד ממנה את העיניים, או את האוזניים.

״משחרר אותך״ הוא הסינגל הראשון מתוך אלבומה החדש של שוהם טפיארו, שייצא השנה. בדומה לEP הראשון ״איפה אני״, שיצא לפני כשנה, הקו המנחה והמבדל אותה כזמרת יוצרת עכשווית הוא האיזון בין כתיבה סיפורית המתארת סיטואציה שיכולה להיות זרה לה, אפילו דרך עיניה של דמות אחרת, לבין הגשה מהפנטת וכריזמתית, כזו ששובה את המאזין מהתו הראשון ועד הביט האחרון.

סוף הוא לא תמיד התחלה של משהו חדש. לפעמים סוף הוא פשוט סוף. קץ לחיבור בין שתי נקודות בזמן. ״משחרר אותך״ מתעתע בנו כמו האשליה של הסוף – בקול רך ועצמתי טפיארו מגישה כל מילה בשיר, כשהיא פורשת לפנינו סיפור נוסף. הפעם זהו סיפור של פרידה בין שני אוהבים, דרך הפרספקטיבה הגברית. השיר מתחיל ושוהם לוקחת את המאזינים לצלילה בים של רגש. ההפקה המוקפדת והביטים המקפיצים זורקים הלוך ושוב לאורך השיר, מהכאב של הסוף אל תחושה של הקלה, שחרור, צורך עז לרקוד.