עמוד הבית » סכין לילדים בטיחותית

סכין לילדים בטיחותית

צילום יוסי פונס

 

ילדים אוהבים להתנסות בחוויות שונות, בייחוד אם מדובר בזמן איכות עם ההורים. ובעידן בו תכניות הריאליטי בתחום הבישול פורחות בכל ערוץ, כולל בערוצי הילדים השונים, נחשפים הילדים לעולם הקולינריה ונמשכים אל המרקמים, הריחות והטעמים. אם בעבר כל התנסותם של הילדים בכלי מטבח הייתה במשחק בערכות מטבח קטנות מפלסטיק, הרי שהיום הם עומדים מול השיש (על כיסא!) ולוקחים חלק במלאכת הבישול ממש כמו מבוגרים.

הילדים של היום, כבר יודעים להכין סביצ'ה וקרפצ'יו ומתמצאים בפרקטיקה הקולינרית. ובדיוק כמו שטובי השפים זקוקים לסכינים הכי איכותיים בכדי ליצור את מיטב המאכלים, כך גם עולה הצורך במגרש הילדים.

במותג חושבים על דור העתיד של הקולינריה, ומציעים פטנט חדש, לראשונה בישראל – סכין Mini Chef לשפים הקטנים. הסכין החדשה בעלת להב נירוסטה איכותית ובטיחותית לילדים, חדה מספיק לטובת חיתוך פירות וירקות רכים, אך לא חדה מידי כך שאין סכנת חיתוך לידיים העדינות של הילדים. ידית הסכין ארגונומית, נוחה לאחיזה ונעימה למגע. העבודה עם הסכין, היא הזדמנות לשיפור הכישורים המוטוריים של הילדים בסביבת המטבח המסקרנת, ויכולה לתרום לחיזוק הקשר בין ההורים לילדים, וגם כמובן עם סבא וסבתא. הסכין, שמעוצבת באופן משעשע בצורת תנין, מוצעת באריזת מתנה, ומגיעה בארבעה צבעים לבחירה: אדום, ירוק, כתום וכחול.

לגילאי 3+

מחיר: 29.90 ₪

מתאים לימניים ולשמאליים.

בשימוש במוצר זה במטבח עם ילדים קטנים מומלצת השגחת הורים.

להשיג ברשת Arcosteel Kitchen (ארקוסטיל קיטצ'ן)

 

תגובות 2

הוספת תגובה