עמוד הבית » ספא המלון הטוב ביותר בישראל לשנת 2019

ספא המלון הטוב ביותר בישראל לשנת 2019

ספא ריץ קרלטון באדיבות מלון קרלטון
ספא מלון ריץ-קרלטון זכה בפרס Israel's Best Hotel Spa 2019 מטעם World Spa Awards

בארוע מרשים של טקס פרסי הספא העולמי לשנת 2019 של ה World Spa Awards, אשר התקיים לאחרונה במלון ארמני בדובאיARMANI hotel Dubai התמודדו כ210 אתרי ספא מ 60 מדינות ב 39 קטגוריות שונות ומעניינות : World's Best spa destination, World's Best hotel spa , day spa Best , World's Best airline lounge spa ,World's Best casino hotel spa World's Best Desert Spa , Best Detox program ,World's Best Eco Spa … על מגוון פרסים ותארים.

תהליך הבחירה נעשה על ידי בכירי תעשיית התיירות , בכירי תעשיית הlife style עיתונאים, מובילי דעת קהל וציבור רחב , כאשר מירב כובד המשקל נופע על ביקורות של הקהל הרחב , והקהל מצביע על אתרי הספא המועדפים עליו .

מישראל התמודדו ארבעה נציגים ובינהם ספא יערות הכרמל של רשת ישרוטל, ספא דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב, ספא מלון מצודת דויד כמו גם הזוכה ספא מלון ריץ-קרלטון אשר לו זו הזכיה הרביעית ברציפות מאז 2016 .

ספא ריץ-קרלטון הרצליה עמד בגאווה לצד זוכים נוספים בטקס כגון: ספא אמאן בטוקיו, ספא הארן הריטג' במלון אינטרקונטיננטל דאנאנג סאן פנניסואלה, קליניק לה פריירי בשוויץ, וספא קרול ג'וי בפיירמונט מונטה קרלו.

תחרות פרסי הספא העולמי של World Spa Awards מתקיימת מאז 2015 , תחת המטריה של תחרויות ה "“World Travel Awards -ארועי הדגל של ענף האירוח והתיירות האקסלוסיבי העולמי אשר חוגג בימים אלו 26 שנים להיווסדו.

פרסי הספא העולמי World Spa Awards מצטרפים למגמה העולמית של הערכה והוקרה לבקרת איכות, לשמש אמת מידה של מצוינות ובחינת איכות המוצרים והשרותים על ידי אנשי מקצוע לצד קהל רחב ולסייע לטפח עידן חדש של צמיחה בתיירות הספא.

פרס נחשב לפרס יוקרתי בינלאומי המהווה סמן ימני לתיירות הפרימיום והluxury, הפרסים מחולקים לפי חלוקה ליבשות, מדינות וכמובן פרס עולמי בו זכתה השנה דובאי אשר ביססה את המוניטין שלה כיעד האולטימטיבי, בכך שקטפה את התואר "יעד הספא הטוב בעולם".

פרס World Spa Awards מצטרף להישג מרשים אחר בו מתהדר ספא מלון ריץ-קרלטון : אחד מחמשת אתרי הספא המובילים בקרב אתרי הספא של רשת MARRIOTT הבינלאומית, בנושא ריווחיות, גידול בהכנסות ואיכות השרות. ספא מלון ריץ- קרלטון הרצליה הגיע למקום החמישי המכובד מתוך 61 אתרי ספא מובילים בעולם ובכלל זה :MARIOTT SISLI ספא מלון ריץ-קרלטון בודפשט, ספא ריץ-קרלטון ברלין , ספא ריץ-קרלטון ברצלונה, ספא ריץ-קרלטון מוסקווה ועוד, כאשר הציג גידול בהכנסות של כ 20% בהשוואה ל2018 במחזוריות וריווחיות , וכ65% גידול שנתי ברמת השירות.

יגאל גבאי , מנהל ספא מלון ריץ-קרלטון הרצליה מסר : " אנו גאים לקבלת פרס היוקרה של מוסד הWorld Spa Awards זהו כבוד גדול. כספא המשרת אורחים מכל העולם אנו מקפידים על רמת שירות מוקפדת ואיכות המוצר במטרה לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים ולהשוות את הספא מתקניו ומוצריו למתחמי ספא אקסלוסיביים, בינלאומיים כפי שרשת MARRIOTT ומלונות היוקרה של רשת ריץ-קרלטון מנהלים ברחבי העולם .

יחד עם חברת קריסטינה אנו מקפידים להעניק מגוון רחב של טיפולים ומוצרים באיכות הגבוהה ביותר והמותאמים למגוון רחב של צרכים רצונות וחלומות של לקוחתינו ".

הוספת תגובה

הוספת תגובה