עמוד הבית » ספא מפנק ויוקרתי – מלון הבוטיק דיויד טאוור – נתניה

ספא מפנק ויוקרתי – מלון הבוטיק דיויד טאוור – נתניה

מלון דיוויד טוואר - חדר האוכל. צילום:סימפלקס 360
אל תסתכל בקנקן: ברחוב המלך דוד, ממוקם על רצועת חוף מדהימה, מול הים הכחול של העיר נתניה, שוכן מבנה גבוה באדרת אפורה וללא סימן המעיד על תכולתו הפנימית. מלון דיויד טאוור, המפואר כטירה מלכותית - חוגג בימים אלה 5 שנות פעילות ענפה.

מרגע כניסתי למעלית החופשה החלה ויחד איתה סיפור הפנטזיה על המלון, מתחיל להדהד באוזניי ותחושה להיות חלק מהסיפור שהמלון מספר לאורחיו – אופפת אותי. כניסה לממלכת הנסיכויות והעושר, עד סיום החופשה, עם זכרונות שמחממים את הלב.

נתחיל בסיפור הפנטזיה:

המלון בנוי על פי סיפור ההשראה על אהבתם של הסולטן העות'מאני דאוד פאשה, שכל כך העריץ את אהובתו היחידה עד שבנה עבורה מגדל מפואר מזהב מול הנופים המרתקים והים, על מנת להמחיש את אהבתו אליה. אני מציינת שהסיפור אמנם בדוי, אבל, מבחינתי זה עדיין מרגש ועוצמתי ואין כמו לדבר על אהבה, במיוחד שבאים להתפנק ברוגע והשלווה ולחוש את העושר שהמלון מציע.

צילום: נעמה משיח כהן

עיצוב המלון:

עוצב ע"י אדריכל מיכאל אזולאי, סגנון אירופאי אקלקטי, הממחיש עבור האורחים את סיפור המלכות,  הבא לידי ביטוי במוטיבים העיצוביים של מלכות ים תיכונית. המעלית מאפשרת לאורח להיכנס לתוך  עולם הפנטזיה. בלובי ובמרחבי החלל תלויים על הקירות תמונות דיוקן של הסולטן ואהובתו בענק, כיסאות ישיבה באלמנטים אתניים ויוקרתיים, שטיחים מהודרים, תקרות גבוהות ובחדרים נמצאים סיפורי "לילה טוב"  של הסולטן. התחושה היא שהאורחים הם כחלק מתוך תסריט של סיפור אהבה. לומר לכם שזה לא מרגש, בהחלט כן!

צילום: נעמה משיח כהן

מלון דיויד טוואר:

מלון הבוטיק  הוא חלק מרשת אקור העולמית הכוללת כ- 480 בתי מלון בעולם. המלון הינו חלק מהמותג M. GALLERY , שרוב בנייניו נבנו על קרקעות  שנהרסו או שנבנו על אתרי שימור היסטוריים. במלון קיימים 75 חדרים והחל מאחד בנובמבר, המלון הופך להיות מיועד למבוגרים בלבד ופונה לקהל זה.

צילום: סימלקס 360

דני רונן מנכ"ל המלון מסביר: "אנו בתקופה מאתגרת וכיום מרבית אורחינו ישראלים. בגלל הקורונה אין כמעט כניסת תיירים ולכן, יצרנו חבילות ספא עירוני באמצע השבוע ובסופ"ש, הארכנו את שעות טיפולי הספא כדי לתת לקהל הנאה וחוויה מיוחדת קרוב לבית ובו זמנית להעניק ניחוח של חו"ל, את הבילוי המושלם על מנת להתנתק מהשגרה".

ארוחת בוקר:

ארוחת הבוקר העשירה, שודרגה במהלך תקופה זו. ניתן לשבת על מרפסת המלון, להנות מאוויר צח שמגיע מהים. התפריט מגוון לכל הקהלים, לחמי מחמצת עם ממרחים, לחמי דגנים, לחמי ביס, דגים כבושים, גבינות רכות וקשות, בר סלטים וירקות בתפזורת,  עמדת בריאות יוגורט, פירות יבשים, לחם ללא גלוטן, בחירת אומלטים – מגיע לשולחן, שקשוקה, פשטידות, אנטי פסטי, פיצות. בפינת המתוקים ניתן למצוא קינוחים קרפ צרפתי משובח, קראסונים ומיצים טבעיים וקפה פשוט מושלם. הקפדה על ניקיון ושירות לאורך כל השהות בחדר האוכל המשובח כאווירת מלכים עם שירות נהדר. המחיר לאורח חוץ: 120 ₪ לאדם.

צילום: סימפלקס 360

מתחם הספא היוקרתי VIA MARIS:

חדרי האקזקיוטיב עברו שדרוג וכיום הפכו לחדרי טיפול מפוארים ויוקרתיים ליחידים ו/או לזוגות. בחדרים קיים אמבט עם מגוון שמנים אקזוטיים מוזיקת עולם שלווה. הספא מספק לאורחים מגוון טיפולים וזאת בהשראת הסולטן שחוויה את מסעותיו ברחבי העולם כך גם נבחרו, שמותיהם של הטיפולים. מסע אקספרס, מסע תאילנדי, מסע למלזיה, מסע לאמריקה הצפונית, מסע להודו, מסע לרומי העתיקה, מסע לסין וליפן ומסע לשוודיה.

צילום: פרטי

לפני הספא אפשר לעבור בחדר הכושר ובסיום הספא, רצוי להתפנק בבריכת שחיה מחוממת, סאונה, חמאם טורקי. ולאחר שחוויתם את אחד המסעות של הסולטן תגיעו לפינת הרגיעה והשקט אל הספות המלטפות המשקיפות אל הים ולהרגיש כמלכים עם קינוחים בריאותיים ותה חם ומלטף.פעילות הספא בין השעות 10.00-18.00.

צילום: סימפלקס 360

למי שחשקה נפשו לקחת פסק זמן, להרגע ולהתפנק בממלכת הסולטן, המלון מציע עבורכם חבילות מיוחדות לאירוח סתווי או ליום כיף עם ארוחת בוקר וספא.

אז למה אתם מחכים, הזמינו לכם ולאהוביכם זמן קסום להתפנק!

מלו בוטיק  DAVID TOWER – רח' דוד המלך 8 נתניה