עמוד הבית » סרטים חדשים בקולנוע

סרטים חדשים בקולנוע

צילום: פוסטר באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט ישראל

חולית DUNE ארה"ב 2021 (חלק א )

בימאי: דניס וילנב

אפוס מסע מיתי ומלא רגש בעיבוד שלא נראה כמוהו על המסך הגדול. "חולית" מספר את סיפורו של פול אטריידס, נסיך מבריק ומחונן צעיר כריזמטי ובעל תעוזה המגלה שעליו לטוס לכוכב הלכת המסוכן ביותר ביקום על מנת להבטיח את עתיד משפחתו ואנשיו. כאשר מנהיגי האימפריה שמים את עינם וידם על הכוכב, מתחיל קרב איום על השליטה הבלעדית במשאב היקר ביותר ביקום.

צילום: באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט ישראל

סרט יוצא דופן לא שיגרתי תוסס לאורכו קצבי הודות לפסקול המרהיב שיוצר המתח וסקרנות ואינו משעמם לרגע. בסרט מככב טימותי שאלאמה ("קרא לי בשמך", "נשים קטנות") בתפקיד פול, ולצידו רבקה פרגוסון, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין, סטלן סקארסגארד, דייב באטיסטה, זנדאיה, ג'ייסון מומואה, וחוויאר בארדם. כל מה שנותר לחכות לחלק ב'.

 

ונום 2  Venom 2 ארה"ב 2021

בימוי: אנדי סירקיס

טום הארדי חוזר למסך הגדול בתפקיד המגן הקטלני ונום, אחת הדמויות הגדולות והמורכבות ביותר של מארוול. הסרט הוא סיפור אהבה – אבל לא סיפור האהבה שאתם חושבים," מספר אנדי סירקיס, במאי הסרט. "זה בעיקר נוגע למערכת היחסים בין הסימביוט למארח. לכל סיפור אהבה יש עליות ומורדות, מערכת היחסים של ונום ואדי מייצרת לא מעט בעיות ומתחים מה שמוביל אותם להיות על גבול השנאה האחד לשני. אך הם חייבים להיות יחד – הם לא יכולים לחיות אחד מבלי השני, זו ידידות ואהבה – עמודי התווך של מערכת יחסים."

ונום 2 צילום: באדיבות אדיבות א.ד. מטלון ופורום פילם

מערכת יחסים לא שיגרתית בין ונום לאדי עם קורטוב של הומור ועשיית הצדק להצלת העולם.