עמוד הבית » אלת המזל

אלת המזל

אלת המזל צילום: באדיבות סרטי נחשון בע"מ
בימוי: פרזן אוזפטק, איטליה 2020

מה היא אומרת: אם אתה אוהב מישהו הבט עמוק לתוך עיניו חקוק את דמותו בתוכך, עצום עיניים וכשתפקח אותן הבט בעיניו שוב ואז תדע שהוא אתך לנצח"
הסרט המצוין דובר האיטלקית נפתח באוירה די קודרת המצלמה משוטטת בין קירות עמוסי ספרים שמעליהם חקוקות הרבה גולגלות ושלדים לבושים בבגדים.המוסיקה גם היא די מפחידה.
לפתע, נשמעות צעקות ודפיקות חזקות על דלת של ארון" אמא פתחי לנו" אמא בבקשה אנחנו נחנקים" אמא סנדרו מתעלף"….ואז לפתע סצנה חדשה ועליזה של מסיבת טרום חתונה לשני גברים נאים.
והמצלמה מכירה לצופה את הדמויות הססגוניות גייז, דראגקווין, אשה מבוגרת עליזה הרוקדת יחד עם עוד כמה דמויות לצלילי מוסיקה איטלקית נפלאה.

צילום: באדיבות סרטי נחשון בע"מ

נכנסת למסיבה אשה צעירה יפיפיה בלווית 2 ילדים צעירים.בן ובת כולם מאוד שמחים מחבקים מנשקים ומצרפים אותה לרוקדים.
בהמשך מסתבר שאנה מריה חולה ועליה לעבור נתוח והיא מבקשת משני חבריה ארטורו וסנדרו לטפל בילדיה בזמן שהיא תשהה בבית החולים.
וכך נרקמת לה מערכת יחסים אוהבת בין 2 הגברים ל 2 הילדים.יחד עם זאת השפה האיטלקית העשירה והנפלאה מוסיפה נופך מיוחד לסרט וכמובן השירים האיטלקיים המשרים אוירה רומנטית ועליזה, אבל הדברים המתרחשים בהמשך אינם פשוטים בין היתר מסתבר שאחד ה"חתנים" בגד בחברו במשך שנתיים וזה כועס כמובן ומחליט להפרד .כשהם מספרים לאנה מריה ( האם) שהם נפרדים ושלא יוכלו לטפל ולהשגיח על הילדים.
היא חסרת אונים ואז מחליטים לפנות אל סבתם ה" מכשפה" של הילדים והיא מסכימה לטפל בהם בארמונה המרוחק אך המפואר , בדיעבד מסתבר שהיא ברונית.

העלילה מתפתחת כאשר הילדים מובאים אל הסבתא הרעה והמתנשאת והם אינם אוהבים אותה כמובן.אבל שני הגברים חייבים להפרד מהילדים ולחזור לרומא לחייהםהם מבקרים את אנה מריה בבית החולים.ואז יש טויסט בעלילה ומעגל הטרגדיה נסגר.בסוף הסרט מבינים את הפתיחה המצמררת.
נהניתי מאוד מאוד יחד עם חברותיי מהסרט הזה סרט מצוין, עלילה מענינת מותחת, המוסיקה כל כך מרגשת ומתאימה להתפתחות העלילה. הסרט עשוי היטב מעניין ומרתק. ממליצה מכל הלב כך גם חשבו חברותיי שבאו אתי להקרנה.

החל מ-23 לספטמבר בסינמטק תל אביב וברחבי הארץ

הסרט מופץ על ידי סרטי נחשון בע"מ

מאת: ציפי שמיר

הוספת תגובה

הוספת תגובה