עמוד הבית » סרט: געגועים מתוקים

סרט: געגועים מתוקים

געגועים מתוקים צילום: באדיבות Tulip Entertainment
במאית: אליזה שרודר, בריטניה

חברות, משפחה ואהבה, בעיקר לקינוחים מתקתקים נוטפי שוקולד וקרם ברולה, חברו להם לסרט מקסים  "געגועים מתוקים" .לכאורה, התבנית של הסרט פשוטה. שתי חברות טובות, עומדות לפתוח קונדיטוריה מוצלחת בנוטינג היל בלונדון. אלא שרגע לפני הפתיחה, אחת מהשתיים, שרה, הקונדיטורית המבריקה של העסק, מוצאת את מותה הטרגי. במצב העניינים הזה, השותפה ובתה הרקדנית של הקונדיטורית המנוחה צריכות להחליט מה לעשות.

ההחלטה המתבקשת מבחינתן היא לסגור את הבאסטה עוד לפני שנפתחה למעשה ולמכור את המקום לטובת מועדון מוסיקה אלטרנטיבית. כי בלי קונדיטורית אין קונדיטוריה. אבל אז ההחלטה מקבלת טוויסט כאשר הבת הרקדנית מסרבת להשלים את ההחלטה על הסגירה כפשוטה ומגייסת לטובתה את הסבתא, אמא של שרה, כמממנת המשך תפעול הקונדיטוריה כמתוכנן. לזיכרה של שרה, כמובן.. בהמשך מתגייס לטובת הצלת הקונדיטוריה גם הגבר הכמעט יחיד בסרט, שף שרמנטי, שבעבר היה מאהבן של שתי השותפות המקוריות של הקונדיטוריה וזו מקבלת את השם החדש "באהבה שרה". למעשה, הדמות המקשרת בין כולם.

מכאן מתפתחת עלילת הסרט ומקפצת בין הניסיונות להחיות את הקונדיטוריה לבין היחסים הבלתי פתורים של כל אחת מהדמויות לבין שרה שרוחה מרחפת על הסרט מתחילתו ועד סופו. זאת מבלי שהיא נוכחת בו אפילו שניה.

יש בסרט קצת מן האווירה השכונתית והרב תרבותית המיוחדת של נוטינג היל הלונדונית. יש בה לא מעט עוגות ומאפים מיוחדים שעוברים מצוין את המסך, ובעיקר המון על עצמנו. על היחסים עם הורינו, ילדנו והמאהבים/מאהבות שלנו.

סרט נפלא להמתיק ולחמם לנו את החורף. לא רק לבנות.

 30.12.2021 בבתי הקולנוע

מאת: ד"ר אשר ויטורי

הוספת תגובה

הוספת תגובה