עמוד הבית » עמיר בניון מציין 20 שנות יצירה בהופעה | רק את

עמיר בניון מציין 20 שנות יצירה בהופעה | רק את

צילום משה נחמוביץ
יש לו חלום: 20 שנים עברו מאז הוציא את אלבומו הראשון והפך לאחד היוצרים החשובים והמוערכים בישראל. עמיר בניון מאגד את מיטב שיריו למופע חדש הכולל את כל הלהיטים הגדולים משני העשורים האחרונים בעיבודים חדשים.

עמיר בניון, זמר-יוצר, מוזיקאי, פזמונאי ומלחין ישראלי, מהמעוטרים והמוערכים במוסיקה הישראלית מזה שנים, מציין 20 שנות יצירה שכבשו את לבבות העם בזכות קולו החד פעמי והגשתו מלאת הרגש. בניון עתיד לכבוש את הבמות בהופעות חגיגיות שתוכנן המוסיקלי יוגש בעיבודים חדשים ומפתיעים לשיריו ולשירים שכתב עבור אחרים.

עמיר בניון חוזר לזכרונות דרך הקלאסיקות והשירים שהשאירו חותם. "רק את" הוא אלבום הבכורה שלו שיצא  בשנת 99' בעיבודו של מיכה שיטרית לאחר שזיהה בעמיר את הכישרון יוצא הדופן, האלבום זכה להצלחה גדולה עם מכירות של יותר מ-40,000 עותקים. בין שיריו בלטו "רק את", "כשאת עצובה", "מורה לחיים", "געגוע", "אולי הפעם", ו"יש לי חלום".

באותה השנה, הוציא את אלבומו השני, "אותו מקום אותה הרוח", גם הוא בהפקתו של מיכה שטרית ומשם המשיך ליצור ללא הרף. הוא הוציא שורה של אלבומים מצליחים ומגוונים, ביניהם האלבום "שלכת"      (2002), "ניצחת איתי הכל" (2004), "הכל עד לכאן" (2006), "עומד בשער" (2008), "לדעת הכל" (2010), "עץ על מים" (2012), "שירי ארץ אהבה" (2013), "סופה" (2015), "מילה ברוח" (2017).

בניון שיתף פעולה עם גדולי היוצרים בארץ ובמהלך עבודתו גם זכה להצלחות עבור השירים שכתב לאחרים. ביניהם: גידי גוב ("מי תרצי", "בקצה ההר", "בית ישן" ו"הליצן העצוב"), שיר לוי ("בוקר"), גלי עטרי ("עזוב", "מכאן לשם" ו"היו ימים"), ישי לוי (מרבית שירי האלבום "את"; "את" זכה בפרס 'שיר השנה' של אקו"ם באותה שנה), יהורם גאון (כל מילות האלבום "כביום היוולדי")

לכרטיסים: *6226 או באתר www.Bimot.il