עמוד הבית » פופקורנס בטעמים שלא תפסיקו לחטוף

פופקורנס בטעמים שלא תפסיקו לחטוף

צילום נעמה משיח כהן
תקופת הסגר השני יחד עם מגבלות הקורונה צמצמו עבורנו את האפשרויות לבילוי בחוץ., וכך אנו מבלים את רוב שעות היום בין כותלי הבית. את הזמן בבית אנו מעבירים, איך לא, באכילה מרובה ונשנושים ללא הפסקה. לכן, חשוב להקפיד על נשנושים מהצד הבריא יותר של המפה.

פתרון מושלם לנשנוש בעל סיבים תזונתיים ואף טבעוני הוא סדרת פופקורנס בטעמים. הסדרה כוללת חמישה טעמים: גריל, בצל, קרמל גבינה, מלוח או מלח ים. החטיף אפוי ואיננו מכיל שומן טראנס, חומר משמר או גלוטן. ובזכות כל אלו, מתאימים גם לחולי סכרת, או אנשים ששומרים על תזונה טבעונית.

 

חברת פופקורנס החלה בשנת 2009, כאשר עיקר המכירות שלה היו בדוכנים בקניונים. החברה פיתחב עשרים טעמים שונים, המתאימים לחך של הקהל הישראלי ומתוכם בחרה את המוצרים הכי נמכרים בזכותם יצרה סדרה מובחרת.

מעוז רעם, מנכ"ל חברת פופקורנס נמסר: "המוצרים חדשנים, אין כאלו בארץ. הם מיוצרים במפעל בארץ ובנוס, אנו רוכשים את חומרי הגלם בתעשייה ישראלית, עובדים עם חקלאים ישראלים, ובכך אנו תומכים בעבודה כחול לבן. ובפרט בתקופת הקורונה, מי שמגיע למדפים ברשתות השיווק שיטעם את החטיפים, לא צריך לפחד לטעום טעמים חדשים".

החטיף כשר פרווה  בהשגחת בד"צ העדה החרדית, וניתן למצוא את המוצרים ברשתות השיווק הגדולות

הוספת תגובה

הוספת תגובה