עמוד הבית » צפייה בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק אוקטובר 2020

צפייה בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק אוקטובר 2020

צילום יח"צ נשיונל גי'אוגרפיק

גורדון רמזי מבשל הרפתקה 2 | Gordon Ramsay: Uncharted 2 ימי ראשון בשעה 21:00

גורדון רמזי צולל, דג, מלקט וקופץ ממסוקים בחיפוש אוכל. במסע הקולינרי הוא מגיע לשמורות הטבע של  אפריקה, לג'ונגלים של גויאנה, לטסמניה, לביצות לואיזיאנה, לפיורדים של נורווגיה, להרי דרום הודו ולאי סומטרה.

לחשוף את האוקיינוסים 3 | Drain the Oceans 3 מה-12 באוקטובר, ימי שני בשעה 21:00

" צולל עמוק אל הלא נודע. סדרה אפית, מקורית, שלוקחת את ההרפתקאות התת מימיות ואילוסטרציית מדעי כדור הארץ לעידן חדש. חקירה שאפתנית, קידמה במחקר מדעי וטכנולוגיה חדשנית, פירושם שהמדע וההיסטוריה של כדור הארץ לוקחים צעד קדימה כדי לחשוף עדויות נסתרות לתעלומות התת-קרקעיות המדהימות ביותר, כפי שלא נראו מעולם.
10 פרקים * 60 דקות

צילום יח"צ נשיונל גי'אוגרפיק

עשו לנו לייק בפסייבוק 

ביטחון שדה: ברזיל ופרו 6 | Airport Security (Peru & Brazil) 6  החל מה-8 באוקטובר, ימי חמישי בשעה 21:00

עונה זו מציגה ארבעה פרקים באחד משדות התעופה הגדולים באמריקה הלטינית לימה וסאו פאולו-גוארולהוס הברזילאית. המשטרה נמצאת בכוננות גבוהה. האתגרים העיקריים שלהם: הגירה בלתי חוקית וסחר בקוקאין. החל מתאים נסתרים וכמוסות שנבלעו ועד מסמכים מזויפים, שוטרים עובדים 24/7 על מנת להגן על גבולותיהם ולעצור עבריינים בדרכם. צפו בפעולה מאחורי הקלעים.
4 פרקים * 60 דקות

צילום יח"צ נשיונל גי'אוגרפיק

חילוץ בדרך הקפואה 5 | Ice Road Rescue 5 החל מה-20 באוקטובר, ימי שלישי בשעה 21:00

גיבורי הדרך קפואה מתמודדים עם חורף קשה נוסף ואתגרים חדשים. כדי להישאר בטופ ולשרוד, עליהם לקחת על עצמם שותפויות חדשות ולחקור שטחים חדשים. אבל זה לא קל כשאתה רגיל להיות הבוס והגיע הזמן שהדור הבא ייכנס לקרב על דרכי הקרח.
8 פרקים * 60 דקות

צילום יח"צ נשיונל גי'אוגרפיק

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה