עמוד הבית » קולקציית בגדי ים אביב קיץ 2020

קולקציית בגדי ים אביב קיץ 2020

צילום אלכס לפקין
מותג בגדי הים ALMARIE הינו בבעלותה של המעצבת מארי כץ. קולקציית קיץ 2020 מאופיינת בצבעוניות ובשלל טרנדים לוהטים בשילוב מנצח של סגנון, יופי ותחושת נוחות מרבית המותאמים באופן הנכון והמדויק ביותר לגוף האישה.

מארי מקפידה על בדים איכותיים ותפירה עילית (בייבוא אירופאי), בדי סנסטיב מחטבים, בדי מיקרופייבר ובדי לייקרה המעניקים חוזק וגמישות מקסימלית .

היום יותר מאי פעם, בעידן הסלפי והתיעוד העצמי ברשתות החברתיות, הרצון לאינדיווידואליות וייחודיות, וההתייחסות להלבשת החוף כחלק מהמלתחה האופנתית שלנו, בגדי הים מקבלים התייחסות כפולה הן בחדשנות הגזרות והן בעיצובים עצמם. בעבר נהוג היה לרכוש בגד ים פעם בעונה, במקרה הטוב, כיום נשים רוכשות מספר בגדי ים בעונה, ולחופשות הקיץ מגיעות עם מבחר אאוטפיטים  לים ולבריכה.

בקולקציה החדשה ניתן למצוא מגוון רחב של ביקיני בדגמים צבעוניים ועדכניים בעבודת יד, דגמים בשילוב גימורים גיאומטריים המשלבים ראפלס ורקמות, חרוזים בשילוב תחרות ופייטים ופפיונים . הגזרות נוחות וכוללות בטנה כפולה, גומי אלסטי המעניק גמישות, קשירה המאפשרת הגדלה והקטנה של רצועות בגד הים, מחשופים עמוקים ונשיים וגב פתוח.

צילום אלכס לפקין

בקולקציה, 3 קבוצות עיקריות המבוססות על השראותיה של מארי ממסעותיה ברחבי העולם : אווירה רומנטית וחדר השינה, בוהו שיק, בייסיק וליין ייחודי לכלות ומסיבת רווקות –Bride to be   קולקציית בגדי ים לכלה ( ולא רק לה) החל ממסיבת הרווקות ועד ירח הדבש – בהשראה וינטג'ית הבאה לידי ביטוי ברקמות לבן על לבן, תחרות, קרושה, חרוזים, פייטים, וולנים ועבודת אפליקציה של טקסטורות שונות. הקולקציה כולה על טהרת הלבן, והשמנת במראה כלתי, רך וטבעי .

בוהו שיק – קולקציה רחבה בהשראת הסגנון הבוהמייני : בגדי ים בדפוסים אתניים עם רקמות בשילוב חרוזים עדינים וגימורי תפרים בקצוות,  פרנזים, קרושטים, מקרמה, קשירות חבל ורקמות עבודת יד צבעוניים .עומס הדקורציה ותשומת הלב לפרטים הקטנים היא עמוד הטווח של הסטייל הבוהמייני, המביא עמו משב רוח נעורים, מלא שמחת חיים, ביטחון ואופנתיות.

צילום אלכס ליפקין

אווירה רומנטית של שנות ה- 70 – הסגנון הרומנטי עם גזרות נשיות כמו סטרפלס בשילוב רקמות, תחרה ואבנים קטנות ודפוס פרחוני רך .

צילום אלכס ליפקין

הקולקציה מאופיינת בצבעים עדינים של מנטה, ורוד בייבי ונייבי לצד צבעוניות עזה כגון :צהוב בננה, אדום, פרחוני שחור ולבן .

צילום אלכס ליפקין

 

מארי מקפידה להשתמש רק בבדים עשירים, רקמות, הדפסים וטקסטורות ייחודיות הנעשות על ידה. הנוחות בקולקציה היא ערך עליון בעיצובים ובהתאם למטרת העל של מארי – להמשיך ולספק לקהל הלקוחות הנשי שלה בגדי ים המיישרים קו עם עולם האופנה ועם שימת דגש לגוף האישה .

טווח מחירי הקולקציה: 400 ש"ח – 600 ש"ח לסט.

אתר האינטרנט והסחר און ליין: www.almariebikinis.co.il

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה