עמוד הבית » קמפיין חדש של חברת קוסמטיקה ביופור

קמפיין חדש של חברת קוסמטיקה ביופור

לירז צ'רכי פריזנטורית חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור צילום אמיר יהל
כוכבת סדרת הטלוויזיה טהרן, לירז צ'רכי, תעלה השבוע בקמפיין בכיכובה עבור חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור, לרגל השקת תכשיר אנטי אייג'ינג להצערת העור - סרום פרו ליפט, המסייע בשיקום נזקי הקיץ.

לדברי רונית שגב, מדענית, חוקרת עור ובעלת חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור: "גם בתקופה לא פשוטה זו ביופור החליטה להמשיך ולפרסם במטרה לעודד ולהרים את ענף הקוסמטיקה המקצועית בישראל שספג חבטה קשה בתקופת הקורונה. בגל הראשון השקנו את אבחון העור אונליין שאיפשר לקוסמטיקאיות לעבוד גם כשמכוני הקוסמטיקה נסגרו,   שרות זה נחל הצלחה גדולה וממשיך להתקיים עד היום.

מימין לשמאל- לירז צ'רכי ורונית שגב
צילום אמיר יהל

לדבריה: "הקמפיין החדש מתמקד בסרום  פרו-ליפט, סרום, ממצק ומחדש את העור, שמתאים במיוחד לקיץ הישראלי. לירז צ'רכי הפרזנטורית שלנו היא אחת המתנסות הראשונות שקבלו את המוצר לחוות דעת . לירז התפעלה מהשינוי בעור שנראה לעין תוך זמן קצר, וטוענת שהיא לא מפסיקה לקבל מחמאות….".

לירז צ'רכי
צילום אמיר יהל

בנוסף  סיפרה שגב כי החברה מתכננת בסוף השנה אירוע ענק ל 2,000 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ, במסגרתו צ'רכי תככב עם האלבום החדש שלה, במידה והקורונה תאפשר זאת".

הקמפיין יעלה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ חשיפה במגאזינים, עיתונות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.

צ'רכי, המככבת בסדרת הטלוויזיה טהרן של כאן 11,  חתמה בימים אלה עם  חברת "ליטרבליט" על שני אלבומים של מוזיקת בשפה הפרסית, כאשר בספטמבר ייצא סינגל ובנובמבר אלבום שכולו שיתוף פעולה עם זמרת איראנית מאיראן ואומנים מרחבי העולם.

כמו כן צ'רכי מתכננת  לו"ז ההופעות  ברחבי העולם, שהיה אמור להתקיים בפסטיבלים גדולים של מוזיקת עולם בלינקולן סנטר בניו יורק, בלוס אנג'לס ובסיאטל, בגרמניה, בשוויץ, בלגיה, ספרד, דנמרק וכן מסע הופעות ברחבי צרפת בוטל. "הקורונה, מספרת צ'רכי, הותירה אותה עם חרדה כלכלית כיוון שהיא הבינה שהאומנים בארץ לא מוגנים אין להם שום תנאים".

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה