עמוד הבית » קמפיין למודעות הבריונות ברשת
הברנז'ה / רכילות עיסקית

קמפיין למודעות הבריונות ברשת

מימין רן לוי וברק שמיר צילום רפי דלויה

אמש התקיימו בתל אביב צילומים לקמפיין תחת סלוגן  #אני_בפוסט_טראומה ונועדו לעורר מודעות להשלכות של בריונות ברשת.

עמותת "עלם" ערכו את הצילומים בסטודיו 2break , על מנת לגייס כספים לעמותה ולהעביר את המסר שמאחורי כל

זוהר והנוצץ עומד כמו כולם, אדם עם לב.

צילום רפי דלויה
אלה איילון
צילום רפי דלויה

זהו מיזם חברתי לקהילה לדברי רון לוי דוגמן , כדורגלן ושגריר העמותה "התכנסנו למטרה חשובה להעלות את נושא המודעות ברשת, פגיעה באחר ובאופן כללי וחרם על ילדים "…

מימין רן לוי , אופק ראשון ואלה איילון
צילום רפי דלויה
ברק שמיר
צילום רפי דלויה

הבגדים למיזם עוצבו על ידי מעצבת העל קאקה.

בקמפיין נכחו : אלה איילון , ברק שמיר, אופק ראשון ,תהילה שמיר

נהננו מערב נעים ואנו מקווים,שהקמפיין יגביר מאוד את המודעות לתופעה העצובה (מערכת מוקסיני)