עמוד הבית » קמפיין נשים "לא שגרתיות" לרגל יום האישה הבינלאומי סביב יופי נשי אוניברסאלי והעצמה נשית.

קמפיין נשים "לא שגרתיות" לרגל יום האישה הבינלאומי סביב יופי נשי אוניברסאלי והעצמה נשית.

מימין לונא מנסור עדינה סהבט רונית יודקביץ חלי ממן וכנרת הנדלס צילום דודי חסון
" הגוון שלך האמת שלך "

מותג האיפור וטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז משיק לרגל יום האישה הבינלאומי קמפיין  יוצא דופן להעברת מסר על יופי נשי אוניברסאלי והעצמה נשית, לרגל השקת הרחבת קשת גווני המייקאפ,  טרו מאץ'.

במסגרת הקמפיין הבינלאומי הוחלט כי כל מדינה תבחר נבחרת של נשים "לא שגרתיות", שיציגו את מודל היופי החדש: נשים חזקות, מעצימות, מצליחות. כל אחת בתחומה משדרת יופי וכוח נשי יחד עם השראה לנשים אחרות.

בישראל נבחרו 6 נשים בגילאים ותחומים שונים, שכל אחת מהווה מודל לחיקוי בתחומה: אשת העסקים וגורו בתחום הדיאטה חלי ממן אשר התמודדה בצעירותה עם בעיות משקל ודימוי עצמי נמוך, הזמרת וכוכבת דה וויס כינרת הנדלס אשר מתמודדת בצורה מעוררת השראה עם מגבלות פיזית מלידה, דניאל פרנקל – האתלטית הישראלית ושיאנית ישראל בקפיצה לגובה המובילה מסר של גוף ספורטיבי הוא גוף יפה בקרב נערות, השחקנית מהמגזר הערבי לונא מנסור, הדוגמנית ושחקנית רונית יודקביץ המתמודדת עם מחלת עור וטילגו,  והסטודנטית כהת העור עדינה סהבט.

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "המטרה בקמפיין החדש הוא לשתף דור חדש במסר של המותג לוריאל פריז הקורא לאמץ את מי שאנחנו. כל הנשים שנבחרו להוביל את הקמפיין, בארץ ובעולם, הן דוגמא להגשמה עצמית ומודל לחיקוי. הן מייצגות בענווה ובצניעות את עוצמת הנחישות להגשים כל שלום!"

במסגרת הקמפיין הנשים מדגימות על עצמן גוון מייקאפ חדש של המותג, ומספרות כיצד "הבעיה" שאתה היא מתמודדות על בסיס יומי, הפכה אותה לסיפור הצלחה. להיות אישה אין משמעות הדבר להיות רק יפה, אלא להיות מחוברת לאמת שלך ולחלומותייך- ומכאן סלוגן הקמפיין: "הגוון שלך האמת שלך".

הקמפיין מתכתב כחלק ממהלך בינלאומי במסגרתו כל מדינה, בהתאם לייחודיות התרבותית שלה, בוחרת את נבחרת העצמה שלה. קבוצת הנשים שנבחרה בישראל, מייצגת את הפסיפס הנשי –ישראלי של 2019.

מימין לונא מנסור עדינה סהבט רונית יודקביץ חלי ממן וכנרת הנדלס צילום דודי חסון

הקמפיין יעלה  בישראל ב 7/3/2019  לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ב8/3, נערך לרגל השקת הרחבת קשת גווני המייקאפ,  טרו מאץ'.  סדרה הכוללת  כ- 15 גוונים מהבהיר ביותר לכהה ביותר, וכך תואם עד כ98% לגווני עור הישראלים.