עמוד הבית » רייב חורף נמל חיפה Port2Port

רייב חורף נמל חיפה Port2Port

צילום amelie lens by Zeb Daemen
רייב חורף בוער של מוזיקה אלקטרונית בלוקיישן החלומי של נמל חיפה. Port2Port, פסטיבל מקומי-בינלאומי חדש עם האמנים האלקטרוניים מהמובילים בעולם, הופעות לייב, מיצגי אמנות, ומיטב די ג׳ייז והיוצרים המקומיים.

הפסטיבל יתקיים בלוקיישן ראשוני, תעשייתי ומחשמל. נמל הוא מקום בו עולמות מתחברים, העתיד והעבר, החדש והישן. האדם והמכונה. המוזיקה היא הים ומחברת בין כל קצוות העולם,  ללא הבדלי דת, שפה, גזע, צבע ומין. ברוכים הבאים לחוויה חדשה ועתידנית.

הגעה:

אחת הנקודות החשובות של הפסטיבל היא נוחות ההגעה. תחנת הרכבת מרכז השמונה חיפה, נמצאת במרחק 50 מטר בלבד מהכניסה לפסטיבל, ומארגני הפסטיבל ידאגו לרכבת מיוחדת הלוך וחזור לבלייני האירוע. פרטים נוספים לגבי ההגעה יתפרסמו בקרוב.

חזון הפסטיבל:

המוזיקה היא כמו הים, היא מחברת בין כל היבשות בעולם ללא הבדלי דת, שפה, גזע, צבע או מין.

הנמל הוא העוגן, פיסת יבשה חזקה ויציבה. שער הכניסה לאנשים וסחורות ממקומות רחוקים ותרבויות שונות. עבורנו, הפסטיבל הוא בדיוק כמו הנמל – הוא כאן כדי לחבר בין כולם.  החיבור העוצמתי של הים והיבשה, הטבע והתעשיה הם החזון של Port2Port.

על האמנים:

אמלי לנס – מהשמות הבולטים בעולם בסצנת הטכנו, עשתה עלייה מטאורית בשנה האחרונה והיא ממלאה אולמות של אלפי ועשרות אלפי אנשים. היא תחזור להופעה יחידה ב2020 לישראל.

אנד-מי – ממקימי הקולקטיב קיינהמיוזיק, תקליטן גדול עם חיוך ענק וגרוב מטורף.

נסטיה – די ג׳יית ורסטילית מפציצה, ממובילות הז׳אנר זה תקופה ארוכה

רומן פלוגל – אחד הדי ג׳ייז האהובים בישראל, ותקליטן עם יכולות על.

רד אקסס – הכוכבים המקומיים שלנו, שלא מתאפשר פסטיבל בלעדיהם.

ג׳ניה טרסול – מי שחווה השנה פריצה בינלאומית ואהוב מאוד בעיר חיפה , ובעל אלף הטראקים

שמות נוספים יוכרזו בקרוב

על הלוקיישן:

נמל חיפה יהפוך ללילה אחד לאתר רייב חורפי מחשמל. הפסטיבל יתקיים על פני שלוש רחבות:

רחבת האנגר מטורפת עם מוזיקת טכנו אימתנית, רחבת אוהל חממה שיוקם על הדק, עם הצד הגרובי יותר של האלקטרוניקה, רחבת קונטיינרים שתוקם במיוחד עבור הפסטיבל  יתקיימו שואוקייסים של מיטב הקולקטיבים בישראל. כל הרחבות מקורות ומוכנות לחורף הישראלי.

הפסטיבל מופק על ידי פרונט אוף האוס שהציבו רף חדש בהפקות פסטיבלים ומוזיקה אלקטרונית בארץ ועומדים מאחורי: DGTL Tel Aviv, Lost in a moment, Gardens of Babylon, ובנוסף הביאו לארץ השנה את פולו אנד פאן, טייל אוף אס, ועוד.

כרטיסים: 180 – 280 ש"ח, לכרטיסים: https://www.eventer.co.il/port2port

הוספת תגובה

הוספת תגובה