עמוד הבית » רייק פרייד בשת"פ עם שנקר, "רק בגלל הרוח "

רייק פרייד בשת"פ עם שנקר, "רק בגלל הרוח "

עדי טל צילום עמית סליקטר
הוא פרי שיתוף פעולה בין "שנקר"- המחלקה לעיצוב אופנה לבין KitePride, העושה שימוש במצנחי גלישת גלים משומשים כחומר גלם ליצור של תיקים אופנתיים.

kitePride הוא עסק חברתי מאחוריו עומדים בני זוג שוויצרים טבאה ומטי אוהליגר. המותג דוגל בערכים של קיימות- Upcycling ומחזור, כמו גם בערכים חברתיים של תמיכה, ושיתוף בקהילה בישראל.

בדומה ל"רוח גבית" הנושבת למצנח ומגבירה את מהירותו, KitePride עושים שימוש במושג "רוח גבית” בהשאלה ובמטרה לעודד, לתמוך לקדם ולדרבן נשים וגברים, שהם חלק מתעשיית הזנות בישראל, לחזור למעגל החיים החברתי הנורמטיבי, וזאת על ידי העסקתם בחברה. בחזקת-  ניצחון הרוח האנושית.

גל קלדרון, צילום עמי סליקטר
גל אוזן לשנקר צילום עמי סליקטר

 קורס: "רק בגלל הרוח"

הסטודנטים נחשפו בשיעור הראשון למוצרים ולערכים של KitePride. כל אחד מהם קיבל מצנח אחד שהיווה נקודת התחלה לפרויקט תוך בחינה של  חומר, צבע ואלמנטים עיצוביים הקיימים במצנח כמוצר Ready Made. במקביל הם ערכו מחקר היסטורי על פריטי לבוש תועלתיים ואייקונים ושחזורו רפליקה של פריט נבחר. בנוסף, בסימולציה דימיונית הם בחנו  מודל  של לקוח שעבורו הם עצבו קולקציית קפסולה, בנו לעצמם "מותג צעיר" העושה שת"פ עם מותג –על.

רונית עבאס צילום עמי סליקטר
ריבי אביבי צילום עמית סליקטר

כל אחד מסטודנטים התבקש לעצב קולקציה של פריטי לבוש בטווח שבין המסחרי- לאומנותי תוך בחינה ושימוש מושכל בחומר הגלם ייחודי של מצנח הגלישה.                      

עבודת הסטודנטים בחנה עולמות מגוונים של השראה מעבודות אומנות, מחקר היסטורי, ויצירת הקשרים תרבותיים שונים, כמו גם התייחסות למסרים החברתיים והערכיים הקשורים ל ד.נ.א של המיזם החברתי של  KitePride  והעומדים בראשה.

כתוצרים כל אחד מהם ביצע פריט לבוש או שניים ותיק אחד בנוסף.

 להזמנות : https://kitepride.com/pages/shenkar-preorder