עמוד הבית » רעננות בחלל הפה, מארזי איפור לפורים וקינוחי אוזני המן

רעננות בחלל הפה, מארזי איפור לפורים וקינוחי אוזני המן

צילום יחצ

סדרת מוצרים חדשה – Orbit Refreshers לחוויה מרעננת המשלבת בין יתרונות המוצר המוכר לחדשנות במרקם. המסטיק החדש בעל מרקם רך יותר ועסיסי, מכיל קריסטלים המתמוססים במהירות בפה, לחוויית לעיסה חדשה ומפתיעה המאפשרת רעננות מיידית הנמשכת לאורך זמן רב יותר.

המוצר משדרג את חוויית הלעיסה מ-Fresh ל-Refresh, כלומר מספק רעננות המתחדשת במהלך כל הלעיסה ונשמרת לאורך זמן. מומלץ להנות מהמסטיקים להתחדשות אנרגטית לאחר פעילות גופנית או לריענון חלל הפה ולתחושת ניקיון מתמשכת לאחר ארוחה. להשלמת החוויה – קופסה בעיצוב צעיר, צבעוני ועדכני המותאמת למאמצי החידושים המהירים בדור ה-Z . המסטיק הוא פרי מחקר ופיתוח של התאגיד הבינלאומי MARS, מגיע בשלושה טעמים לבחירה: מנטה עוצמתי (בצבע כחול), מנטה עדינה (בצבע ירוק) ומנטה פירות (בצבע ורוד), ובשני אופנים:

  • קופסא מעוצבת המכילה 30 יחידות (מחיר מומלץ לצרכן 12.9 ₪).
  • אריזת קרטון אישית המכיל 7 יחידות (מחיר מומלץ לצרכן 3.9 ₪).

להשיג במגוון רשתות השיווק והפארם.

ביקורת המערכת: המותג כל הזמן מתחדש, המסטיק נעים בחלל הפה והטעם לא טפל לאחר זמן של לעיסה מעניק ריח נעים ותחושת ניקיון.אהבתי את האפשרות לקופסא גדולה וקטנה נוח לנשיאה בתיק קטן.

 מארזי איפור לילדים

חברת "קימיון " משווקת מארזי איפור לילדים , המארזים מגיעים בצבעי איפור קרמיים , נמרחים בקלילות על הפנים , אבקות מנצנצות,אפליקטורים ושבלונות ,המארזים מספיקים למספר רב של שימוש באיפור , המוצרים אינם מכילים פארבנים ואינם מזיקים לעור הפנים, האיפור נשטף במים ובסבון, המלצת היצרן להתמש במוצר מגיל 5,

מחיר 15-35 תלוי במארז, ניתן להשיג בסופר פארם ובחניות צעצועים.

ביקורת המערכת: שאני רוכשת ערכת איפור לפורים אחד הדברים המשמעותיים בעיני לקרוא הוראות יצרן שחומרי איפור אינם מסוכנים לעור הפנים ואנו מכיל חומרים מסוכנים. חלק שני שבקלות ניתן להסיר את האיפור מהפנים. הכי כיף לתת לידים את הערכה שהם יתאפרו בעצמם מול המראה.

מארזי איפור של קימיון ייעודיות צילום לירון ליבו

אוזני המן במגוון טעמים

אוזני המן מבית "אחוה" במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד,מצטיינים בבצק רך ונימוחים בפה ובעלי טעם ביתי עשיר, במילויים של פרג, שוקולד ותמרים, המעניקים לעוגיות את טעמן נפלא.

המוצר משווק באריזת נוחות שומרת טריות של 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה, וכן באריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם. בנוסף, בעקבות הקורונה, משווקת החברה אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית סגורה, במחיר של 1 שקל בלבד!

מחיר מומלץ לצרכן: 8-10 ₪ לאריזת 450 גרם; 10-12 ₪ לקרטונית 700 גרם.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

ביקורת המערכת: אני אוהבת אוזני המן ומוכנה לאכול במשך כל השנה, האוזן המן פריך ונימוח בפה, הכי טעים עם כוס תה ולצפות בסרט או לקרוא ספר. חג פורים שמח.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה