עמוד הבית » שמלות לכל אירוע

שמלות לכל אירוע

שמלות לכל אירוע צילום אתר פיקסלס
מי לא מכירה את הרגע הזה שאת נעמדת מול הארון במשך דקות ארוכות ואומרת לעצמך: "אין לי מה ללבוש", אז כן, כל אישה אומרת את המשפט הזה לפחות פעם בשבוע.

למרות שהארון שלה מפוצץ בבגדים, אבל זה לא הכמות זה האיכות והחוכמה היא לדעת ללבוש בגדים שקנינו גם מלפני כמה שנים ואולי הם לא באופנה עכשיו אך לגמרי יהיו ויחזרו להיות באיזשהו שלב. לא תמיד צריך להתפתות לטרנדים כי איך שהם מגיעים ככה הם גם חולפים ולא כל טרנד מתאים לכל אישה ואז הם סתם יתפסו לנו מקום בארון.

ישנם פריטי לבוש שכל אישה חייבת שיהיו בארון שלה, כאלה שתמיד יהיו באופנה ולא יתחלפו על פי טרנדים כאלה ואחרים ובכל פעם שנלבש אותם נקבל המון מחמאות. ברגע שהארון שלנו יתמלא בפריטים הבסיסיים האלה שלעולם לא יצאו מהאופנה, הם ישרתו אותנו לשנים רבות ותמיד נוכל לשלב אותם עם פריטים נוספים או עם האקססוריז הנכון.

אנחנו מקבלות השראה מכל מיני מפורסמות למיניהן המתלבשות בצורה שאנחנו ממש אוהבות והשאיפה שלנו, אם נרצה או לא, זה להתלבש כפי שהן מתלבשות. ההשראה מגיעה מהאינסטגרם בעיקר או מהפייסבוק ואפילו בלוגים שונים, תמיד נשאב ונלמד מדמויות משמעותיות הסובבות אותנו ואת החיים שלנו ונתלבש באותה צורה.

ישנה חשיבות רבה לבגדים שאת לובשת, חשוב שתרגישי בהם נוח. ברגע שאת לובשת פריטים שכיף לך איתם ונוח לך בהם, באופן טבעי תרגישי טוב יותר ויפה יותר והביטחון העצמי שלך יעלה לכן חשוב מאוד להתלבש בבגדים שישבו טוב ונוח על הגוף ושאת תרגישי טוב עם עצמך. אל תלבשי בגד רק בגלל שהוא יפה, אם לא יהיה לך נוח אתו, זה ישפיע עלייך וזה ישודר החוצה וזה נראה פחות טוב כלפי הסביבה שאת נמצאת איתה.

יש כמה סוגי מלתחות שחובה על כל אישה שיהיו בארון שלה ולכן חשוב שתשקיעי במלתחה כזאת: פריטי לבוש בסיסיים, פרטי לבוש עסקיים ופריטי לבוש לאירועים. נתחיל בפריטי הלבוש הבסיסיים שחובה שייקחו חלק בארון שלך כמו שמלה שחורה שלעולם לא תצא מהאופנה, זוג ג'ינס מחמיא במיוחד שיחד אתו תגיע הטי שרט הנכונה, מכנסיים שיושבים בדיוק בצורה הנכונה על הגוף וכמובן שיהיו נוחים וז'קט או מעיל.

פריטי לבוש עסקיים כוללים בגדים רשמיים ומחויטים שאיתם אנחנו הולכות למשרד או לפגישות עסקיות ובמלתחה הזאת חובה שיהיה לך חצאית עיפרון וחולצות מכופתרות, עדיף פריטים שלא יתקמטו מהר ופריטים שיהיו צנועים יותר ממה שאתן רגילות, כשתשבי השמלה או החצאית לא תתרומם לך מעלה מכיוון ומדובר בעבודה.

פריטי לבוש לאירועים וחגים, פה את כבר יכולה יותר להתפרע עם הצבעים והגזרות, אם זו שמלה שחורה מיוחדת או שמלה מנצנצת, חולצה מיוחדת לערב או ג'ינס כהה ומיוחד.

למבחר המלא, היכנסי:

https://www.hadas.co.il/category/שמלות-נשים

החזיקי בארון בגדים שאת אוהבת וגורמים לך להרגיש נוח וטוב עם עצמך, בגדים שיאפיינו את מי שאת, שתמיד יהיו באופנה והכי חשוב שתקבלי מלא מחמאות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה