עמוד הבית » שמפניה פומרי ברוט סילבר – כשרה.

שמפניה פומרי ברוט סילבר – כשרה.

הסקוטית מבית ישרקו משיקים שמפניה פומרי סילבר כשרה המחיר צלם אסף לוי
הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, מציעה לקראת חגיגות סופשנה שמפניה – Pommery Brut Silver - פומרי ברוט סילבר – כשרה. מאזור שמפיין שבצרפת.

פומרי ברוט סילבר יבש, עשוי ממיטב שנות הבציר והחלקות הטובות ביותר, שבמחוז שמפיין. פומרי סילבר מייצג ומבטא היטב את העדינות והאלגנטיות של סגנון הפומרי.

על מנת להשיג את העידון המרבי, הענבים הנבחרים וממוינים בקפידה כבר במעמד הבציר. עובדה זו מאפשרת, ברגע שתהליך הייצור מסתיים, להתרכז באופן בלעדי וממוקד ביצירת בלנד הענבים.

הבלנד הינו, שלב קריטי בייצור שמפניה בכלל ובהרכבת הסילבר הכשר בפרט. זהו שלב שמבטא את סגנון השמפניה. כל שלבי הייצור נעשים תחת השגחה של נציגי הרבנות.

השמפניה מיוצרת מ- 42% שרדונה, 35% פינו נואר ו- 23% פינו מונייה. הענבים לשמפניה זו מגיעים מ- 20 חלקות שונות בקוט דה בלאן וליד ריימס. זהו, בלנד ענבים נפלא, המוחזק להתיישנות במרתפי פומרי למשך 36 חודשים על השמרים ואז עוד כחצי שנה בבקבוק.

השמפניה עדינה פירותית ובעלת צבע זהוב חיוור עם בועות עדינות ונעימות בפה. ומרקם כמעט חמאתי. ניתן להבחין בארומות של ההדרים, אשכולית אדומה – ובטעמים של  אגוזי לוז , משמשים מיובשים, וניל וביסקוויט.

שמפניה ברוט סילבר – גסטרונומית. כל המאפיינים של הברוט רויאל האהובה, אך, בצורה מעודנת יותר. מאז השקתה בשנת 1996, היא מככבת בתפריטי של מיטב המסעדנים והשפים הצרפתים –  ז'ראר בואייה ויניק אלנו שף בעל 3 כוכבי מישלן בלה מוריס, שבפריז, בחרו  בפומרי ברוט סילבר כשמפניה האולטימטיבית למטבח עילי.

  המחיר לצרכן: 319.90 ₪  טמפרטורת שתיה מומלצת: 8 מעלות.

ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות