עמוד הבית » שני ודני נפרדו. עינת ולירון המשיכו, ומה יחליטו קארין ואיתמר?

שני ודני נפרדו. עינת ולירון המשיכו, ומה יחליטו קארין ואיתמר?

צילום: צילום מסך
שני ודני מגיעים לשלב ההחלטה כששני אמנם אומרת שהיא לא יודעת מה הם יחליטו, אבל בתוך תוכה היא יודעת שאין באמת סיכוי לקשר הזה. בסתר ליבה היא מקווה שיקרה פתאום מהלך בלתי צפוי מצידו של דני ופתאום הוא ירצה אותה, אבל בתוך תוכה היא מבינה שזה לא יקרה.

דני ממשיך עם האמביוולנטיות שלו ואומר שוב ושוב כמה שני מדהימה, מקסימה, מכילה, מיוחדת ועמוקה, אבל סאני הוא היחיד שנשבר ונשכב על המדרכה כשהיא עוזבת במונית.

חדי העין יכלו להבחין עוד לפני ששני ודני פצו את פיהם בנושא ההחלטות, שלשני כבר נגמר מדני. היא היחידה מכל ששת המשתתפים שראינו הערב (ג') שלא הכינה מתנה או מכתב פרידה, וכדני נכנס לקליניקה היא אפילו לא הטריחה את עצמה לעמוד לכבודו.

כל האנרגיות שלה אזלו.

כשהיא חוזרת הביתה לאחר ההחלטות והפרידה, היא אומרת בצורה כנה וכואבת שבמקום מסוים היא כן קיוותה שדני ירצה. וזה הקסם של שני. אותנטית עד הסוף. היא באה לתת את כל כולה והיא אכן נתנה. גם לדני אבל גם בינה לבין עצמה. אין לי ספק שזה יקרה לה ובקרוב היא תמצא את הגבר שלה, בדיוק כפי שהיא חולמת.

בניגוד לקשיים הבלתי נגמרים של דני ושני, אצל עינת ולירון הכל הולך חלק ובקלות. כמו החלקים הטובים באגדות. גם במקרה שלהם אין בכלל ספק מה תהיה ההחלטה והם מדברים על כך בצורה גלויה אחד עם השניה ומול המצלמות. הם מצהירים שיתגעגעו, שיהיה להם קשה בלי לסמס ולדבר יומיים ומחליפים מתנות ומכתבים מרגשים.

צילום: צילום מסך

מהמתנה של עינת ברור שהיא מחליטה שהם ממשיכים יחד, ומהתגובה של לירון ברור שהחלטתו זהה. מרגש לראות בקליניקה איך לירון מפנה את כל הגוף ומביט בציפייה והתרגשות אל עבר הדלת שמחכה להיפתח לקראת עינת ואיך הוא קם אליה לחבק ולנשק אותה. למישהו עוד היה ספק?

קארין ואיתמר נפרדים בדייט האחרון. מתנות פרידה שאומרות הכל. קארין אורזת את כל הזכרונות שלהם בקופסה, איתמר מאחל לה במכתב דרך צלחה בכל אשר תפנה ונותן לה דובי שיהיה לה עם מי להתחבק. זו האמת שלהם.

אבל אחרי יומיים איתמר נזכר שיש לו תדמית להגן עליה ולכן הוא מחליט שלא "לזרוק" את הבחורה מול המצלמות ולהמשיך את הקשר. יעל קולטת את העניין ואומרת לו שזו לא חוכמה אם בעוד שבוע או שבועיים זה ייגמר, אבל הוא מצהיר בפניה שהוא מעוניין בזוגיות רצינית לטווח ארוך.

לכאורה, יש משהו במה שהוא אומר. במהלך כל העונה נכתב רבות, גם פה, על חוסר האותנטיות של קארין מול המצלמות. דווקא מהסיבה הזו, אם יש סיכוי להוציא ממנה משהו אחר, לאחר שהמצלמות כבות, עכשיו זה הזמן.

מצד שני, בדיוק כמו שקארין תוהה מול החברה שלה שבאה לבקר: אם זה לא קרה אחרי חודשיים יחד, למה שזה יקרה עכשיו?

בפרק הבא נראה מה קארין החליטה. אם לנבא על בסיס התנהגותה במהלך העונה, לאחר שאיתמר יגיד שהוא רוצה להמשיך, היא תסכים להמשיך גם, למרות שלפני שהיא הגיעה לקליניקה היא החליטה לדעתי שהיא לא מעוניינת יותר. אז הם יחליטו שהם נשארים, ובפועל – אני צופה שזה לא יחזיק מעמד יותר משבועיים.

הכותבת הינה דפנה טלר, מחברת המדריך המעשי ליצירת זוגיות: "מכל מחזריי השכלתי" – כל הסודות שמעולם לא סיפרו לך ליצירת זוגיות.

למעקב: בפייסבוק – דפנה טלר – מכל מחזריי השכלתי באינסטגרם – @dafnatel