עמוד הבית » תחליב רחצה יוגורט בניחוחות חדשים, סדרת מלפפון ואלוורה

תחליב רחצה יוגורט בניחוחות חדשים, סדרת מלפפון ואלוורה

תחליב רחצה הוואי צילום:סטודיו אלדד שאו
מוצר חדש שהושק לאחרונה

תחליב רחצה בניחוח אלוורה

הוואי תחליב רחצה יוגורט בניחוח אלוורה בהשקה ומיתוג חדש הכוללים פורמולה חדשה המכילה פרוטאין יוגורט, למגע קטיפתי, מראה עור בריא ורענן, וניחוח שנשאר לאורך זמן. כמו כן, המיתוג החדש כולל לוגו חדש, ואריזה חדשה וידידותית לסביבה

הבקבוק החדש עשוי מ-50% פלסטיק ממוחזר

הפקק החדש עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר

מגיע עם מספר ניחוחות מרעננים: שקדים וקוקוס. תחליב רחצה יוגורט מעניק חוויית טיפוח עדינה ומותיר את עורך רך ונעים, בניחוח אלוורה.

מחיר מומלץ : 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: התחליב מכיל יוגורט טבעי המותאם במיוחד לעור רגיש ומספק לחות ומרכך את העור. אחד המאפיינים המרשימים של תחליב היוגורט הוא הבקבוק העשוי מ-50% חומר ממוחזר. המיוצרים מפלסטיק שנאסף שתורם לשמירה על הסביבה. תחליב הרחצה יוגורט הוא מוצר ידידותי לעור ולסביבה, המשלב בצורה מושלמת בין טיפוח אישי לאחריות סביבתית לצד ריח נפלא.

סדרת מלפפון ואלוורה

דאודורנט רול און: חדש מקרמה, דאודורנט רול-און אנטיפרספירנט מלפפון ואלוורה, בעל נוסחה יעילה המעניקה הגנה פעילה עד 48 שעות. מועשר בויטמין E לטיפוח העור, נעים למריחה, מתייבש במהירות ואינו דביק כחלק ממגמת ה Inspired By Nature,כמו שאר המוצרים בסדרה המוצר אינו מכיל: אלכוהול ופרבנים.

מחיר מומלץ: 12.90 ש"ח, תכולה 75 מ"ל

תחליב רחצה: תחליב רחצה בניחוח מלפפון ואלוורה עם 91% רכיבים ממקור טבעי. התחליב  עשיר בלחות, וויטמינים ומינרלים המזינים את העור.בעל מרקם קטיפתי ועשיר, שומר על לחות וגמישות העור ומכיל: אלוורה המסייעת להרגעת העור, מלפפון המסייע להזנת העור, אינו מכיל פרבנים, פתלטים, שמן מינרלי וסיליקונים.

מחיר מומלץ: 17.90 ש"ח, תכולה 600 מ"ל

סבון ידיים: סבון ידיים בניחוח מפנק של מלפפון ואלוורה, עם 91% רכיבים ממקור טבעי.מועשר ברכיבים ממקור צמחי המסייעים בהגנה על העור מפני אובדן לחות ויובש ומעניקים לו לחות, הזנה וגמישות ומכיל:ֽחמאת שיאה, שמן שקדים וחוחובה המעניקים לחות.

אינו מכיל פרבנים, פתלטים, שמן מינרלי וסיליקונים.

מחיר מומלץ: 12.90 ש"ח, תכולה 500 מ"ל

CREMA סדרת מלפפון ואלוורה קרמה צילום: ירון וינברג

 

( בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג קרמה  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים. **מתבסס על מחירים בסניף ויקטורי צפון אשקלון בתאריך 12.12.23).

נסיינית המערכת: תמצית מלפפון ואלוורה ידועים בתכונות מרגיעות ובמיוחד שהם מגיעים מצמחי מרפא.. האלוורה מעניקה לתחליב ריח עדין ומתוק של צמחייה, הריח מרגיע. כשאני ממרחת את התחליב הזה על העור שלי אחרי המקלחת, הריח העדין אבל העמוק והמתמשך של צמחי מרפא עוטף אותי וגורם לי להרגיש רגועה ושלווה. זה באמת תחליב קסום שהריח שלו מושלם לצד המלפפון . אני מאוד אוהבת להריח אותו על עצמי במשך היום כי זה מזכיר לי לנשום עמוק, להירגע ולהיות בהווה. מומלץ מאוד.